فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد سرگرمی؛سهم هنرمندان نمایشی در کرونا

    کد خبر :700570

کوروش زارعی در گفت وگو با ایرنا با اشاره به حضور هنرمندان تمام شاخه های عرصه هنرهای نمایشی برای بهبود شرایط در شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: طراحان لباس، بازیگران و تهیه کنندگان و دیگر رشته های تئاتری با تولید ماسک و گان به کمک آمده اند.

وی افزود: تولید و توزیع اقلام بهداشتی تنها فعالیت تئاتری ها نیست بلکه راه اندازی جشنواره در فضای مجازی برای آموزش و سرگرمی نیز دیگر فعالیتی است که در این روزها انجام می شود و مورد استقبال مردم که در خانه مانده اند قرار گرفته است.

وی با اشاره به ترغیب خانواده ها برای فعالیت های جمعی در منزل خاطرنشان کرد: حسین فدایی حسین هنرمند تئاتری است که این روزها با منتشر کردن بازی و سرگرمی در صفحات مجازی خود خانواده ها و کودکان را در آموزش و بازی مشارکت می دهد.
به گفته وی، این هنرمند با انتشار شکل، طرح و نحوه اجرایی افراد را ترغیب می کند تا در زمان خانه نشینی فعالیت سرگرمی کننده داشته باشند.
زارعی تصریح کرد: استقبال از این طرح نشان می دهد که می توانیم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی فعالیت های بسزایی را ساماندهی کنیم و با ارائه پیشنهادات طرح های اجرایی را در خانواده ها گسترش دهیم.

وی تاکید کرد: اجرای نمایش های خانگی با کودکان در خانواده ها مورد استقبال و توجه قرار گرفته است و تمام هنرمندان در سراسر کشور می توانند در مسابقه فضای مجازی شرکت کنند که بسیار قابل تقدیر است.

این هنرمند تئاتری گفت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا از این شرایط عبور کنیم و این فعالیت های فرهنگی می طلبد با ایجاد شرایط برای در خانه ماندن همراه با سرگرمی کرونا را شکست دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید