فشار خون علت مرگ زن61ساله نبود، دامادش سر او را به زمین کوبیده بود

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۲۲
    کد خبر :1048169
فشار خون علت مرگ زن61ساله نبود

24 تیر امسال یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اصفهان تماس گرفته و از درگیری خانوادگی در منزلی خبر داد.

سرهنگ «حسین تُرکیان» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این باره گفت: مأموران کلانتری در محل حضور یافتند ونخستین بررسی‌ها نشان داد خانمی 61 ساله بر اثر درگیری با دامادش بیهوش شده که بلافاصله به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافت و تحت مداوا قرار گرفته و همان روز با دستور مقام قضایی داماد خانواده دستگیر و به بازداشتگاه منتقل شد.

مادر زن متهم چند روز بعد در بیمارستان به هوش آمده و سلامتی خود را به دست آورد بنابراین از بیمارستان مرخص شد اما چون مدرکی علیه داماد خانواده وجود نداشت وی نیز با حکم دستگاه قضایی آزاد شد تا اینکه 40 روز بعد این خانم به علت سر درد شدید به بیمارستان مراجعه و بعد از چند روز بستری فوت کرد. با توجه به مشکوک بودن علت مرگ جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تقریباً دو ماه بعد نتیجه بررسی‌های پزشکی قانونی نشان داد علت فوت این زن ضربه‌ای بوده که در روز درگیری با دامادش به سر او وارد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: با اعلام گزارش علت فوت از سوی پزشکی قانونی پرونده قتل این زن در اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان اصفهان تشکیل و کارآگاهان پس از اخذ دستور مرجع قضایی به سراغ داماد خانواده رفته و او را دستگیر کردند.

متهم این بار وقتی با مدارک و مستندات پلیس مواجه شد به جرم خود اقرار و عنوان کرد: روز درگیری پس از اینکه جرو بحث بین ما بالا گرفت من سر مادر زنم را به زمین کوبیدم که بعد از آن بیهوش شد و من هم از ترس و برای اینکه دردسر نشود این موضوع را پنهان کردم و گفتم او به خاطر بالا رفتن فشار خونش سکته کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان داشت: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل مادر زن خود وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شده و با حکم قاضی روانه زندان شد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید