فریدون اصفهانیان: داوری‌ها در جام حذفی فوتبال مشکل نداشت/ نفرات جدیدی در دوره فوتور ۳ داوری شرکت می‌کنند

  • ورزشی
  • شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵
    کد خبر :385696

فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت داوران در جام حذفی را خوب ارزیابی کرد و شرایط حضور نمایندگان ایران در دوره فوتور ۳ داوری آسیا را توضیح داد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در مورد قضاوت داوران در جام حذفی گفت: با توجه به گزارش‌های ناظران داوری شاهد قضاوت خوبی از داوران در این مرحله بودیم و مشکل خاصی در این باره به کمیته داوران گزارش نشده است.

وی افزود: تمام داوران از تمام پتانسیل داوری خود در بازی‌های مختلف استفاده می‌کند، برهمین اساس در همه مسابقات اعم از لیگ برتر، دسته اول و جام حذفی تمام این موارد را در نظر می‌گیریم و بهترین تیم داوری را برای بازی‌ها چیدمان می‌کنیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره حضور نمایندگان ایران در دوره فوتور 3 داوری در تایلند گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا هر سال نفراتی را برای حضور در این دوره به فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد می‌کند و کمیته داوران با توجه به معیارهایی که وجود دارد، نفرات برای حضور در این دوره را انتخاب می‌کند.

اصفهانیان خاطرنشان کرد: همانطور که سال گذشته افرادی نام‌شان در لیست نبود و کمیته تصمیم گرفت تا نفرات جدید در این دوره شرکت کنند، امسال نیز کمیته داوران تصمیم گرفت افراد جدید در این کلاس حضور داشته باشند.

عضو هیئت رئیس فدراسیون افزود: وظیفه داریم که داوران خود را آماده‌تر کنیم و با توجه به جوانگرایی‌هایی هم که در پیش گرفته شده، آینده خوبی برای داوری پیش بینی می‌کنیم.

دوره فوتور 3 داوری آسیا از روز دوشنبه 16 مهرماه لغایت 22 مهرماه در شهر چونبوری تایلند برگزار می‌شود و فریدون اصفهانیان، یدالله جهانبازی، ایرج احمدی، علیرضا رجبی، طاهره کشتیرانی، جمیله کشاور و نسیم پیله در این کلاس حضور دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید