فروش فوری نهال گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما به مناسبت 22 بهمن

    کد خبر :1051586

آیا وقت آن نرسیده که دور کشاورزی و باغداری سنتی خط بکشیم و وارد دوره جدیدی از کشاورزی نوین شویم؟ آیا درخت گردوی شما دیگر محصول نمی دهد و باغبانی به جای سود به یک سرگرمی تبدیل شده است؟ آیا درختان گردوی شما بلند هستند و چیدن میوه های کوچک آنها کار سختی است؟ آیا درخت گردوی شما هر سال دچار سرمازدگی می شود؟ اگر در این بحران گیر کرده اید، راه حل آن را می دانید؟

اگر کار با مفهوم و دانش متخصصان شروع شود، هیچ وقت برای شروع دیر نیست. در دنیای تکنولوژی جایی برای کشاورزی سنتی و درختان گردو که میوه نمی دهند وجود ندارد. البته مواظب باشید در این مسیر گرفتار افراد سودجو و فرصت طلب نشوید زیرا در نهایت ضرر خواهید داشت. در این مقاله راه حلی برای اتصال رویاهایتان به واقعیت ارائه شده است.

چگونه از کشاورزی نهال گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما درآمد زیادی کسب کنیم؟

نهال گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما یکی از انواع نهال گردو است که منشا آن ایران بوده و از نظر تولید و عمر اقتصادی رتبه اول را در کشت نهال گردو به خود اختصاص داده است.برای افزایش دانش خود در مورد انواع نهال گردو و ویژگی های آنها، می توانید به وب سایت نهالستان غرب نهال مراجعه کنید.

نهال گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما، یک نهال پر محصول و اقتصادی محسوب می شود. حدود 75 درصد از حجم گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما را، مغز تشکیل می دهد و با رنگ سفید و روشن خود علاوه بر بازار داخلی در سایر کشورهای جهان نیز طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

اگر این نهال را در باغ خود می کارید، نیازی به کاشت گرده افشان ندارید. همچنین لازم نیست نگران سرما در فصل بهار باشید، زیرا گردوی ژنوتیپ در برابر سرما مقاوم است و دیرتر گل می دهد. نهال گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما تنها نهال گردویی است که می تواند تا 3000 متر بالاتر از سطح دریا رشد کند.

کشاورزان عزیز، توجه داشته باشید، وقتی نهال های گردو یک ساله می شوند، می توانید اولین گردو ها را روی شاخه های درخت ببینید. در واقع این درخت استراحتی ندارد و از سال اول کاشت تا 100 سال بعد میوه می دهد.از سال 4 یا 5 بعد از کاشت به اوج باردهی خود می رسد و کشاورزان می تواند از یک هکتار باغ گردو حدود 8 تا 10 تن گردو برداشت کند.

دستور العمل هایی برای حداکثر باردهی نهال گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما:

باغداری کار سختی است که خوشبختانه در سال های اخیر به کمک متخصصان نهالستان های بزرگ و روش های نوین آبیاری کار باغداران تا حدودی کمتر شده است.

در بحث آبیاری نهال گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما بهتر است بدانید که این گونه در برابر کم آبی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. در حدی که می توان نهال گردو ژنوتیپ را به روش قطره ای آبیاری کرد. بنابراین کاشت نهال گردو ژنوتیپ در مکان های گرم و شرجی توصیه نمی شود.

اگر خاک منطقه خود و خاکی که می تواند نهال گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما را کاشت کنید، نمی شناسید، بهتر است از متخصصان نهالستان های بزرگ کمک بگیرید تا تلاش شما بیهوده نباشد. نهال گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما، خاک سخت و مرطوب را دوست ندارد. برای تنظیم سختی و رطوبت خاک می توانید از کود حیوانی پوسیده یا ماسه استفاده کنید.

یکی دیگر از عواملی که در تولید نهال و سودآوری باغ نقش بسزایی دارد، کود دهی خاک است.در واقع اگر خاک مواد مغذی لازم برای رشد و باردهی درخت را تامین نکند، علاوه بر اینکه درخت گردو تحت تاثیر آفات و بیماری ها قرار می گیرد، میوه ی ان نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. بهترین کود برای درختان گردو کود دامی پوسیده و کودهای شیمیایی است که پس از بررسی و آزمایش خاک باید به آن افزوده شود.

در نهایت نوبت به نحوه برخورد با بزرگترین مشکل باغداران که آفات حشرات است می رسد. شایع ترین آفات و بیماری هایی که نهال ها را تحت تأثیر قرار می دهند. بلایت گردو، کرم خراط و شانکر باکتریایی هستند. نهال گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما نسبت به آفات ذکر شده بسیار مقاوم است اما بهتر است پس از مشورت با مهندس کشاورزی از سمپاشی بهاره باغ گردو غافل نشوید.

نتیجه گیری و خرید نهال گردو ژنوتیپ از غرب نهال:

تمام موارد ذکر شده در مورد عملکرد و سوددهی باغ گردو ژنوتیپ مقاوم به سرما، با خرید این نهال از یک نهالستان معتبر محقق خواهد شد. نهالستان غرب نهال با چندین سال سابقه سودآور و موفق در زمینه باغ سازی، پرورش و فروش نهال و ارائه خدمات باغبانی به عنوان بهترین نهالستان ایران شناخته می شود.

نهالستان غرب نهال، با سالها تجربه در زمینه نهال و همکاری با مهندسین جهاد کشاورزی و با استفاده از جدیدترین متدها آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

نهال گردو تولید شده در نهالستان غرب نهال دارای شناسنامه و گواهی سلامت می باشند.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص خرید نهال گردو به وب سایت GHARBNAHAL.IR  مراجعه نمایید یا از طریق شماره تماس های زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، جهت تسریع پاسخگویی می توانید از طریق واتساپ و تلگرام با ما در تماس باشید.

09026513209 / 09352571762 / 09352571768 / 09352571792

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید