فروش علی‌بابا در ساعت اول روز مجردها به ۱۰ میلیارد دلار رسید

    کد خبر :414688

غول تجارت الکترونیک چین، علی‌بابا در ساعت اول فروش خود در روز مجردها(امروز) ۶۹ میلیارد یوآن (۹.۹۲ میلیارد دلار) فروخت که این نسبت به فروش ساعت اول این روز در سال گذشته ۲۱ درصد جهش داشته است.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، روز یکشنبه، غول تجارت الکترونیک چین، علی‌بابا، در ساعت اول فروش خود در روز مجردهای امسال، ۶۹ میلیارد یوآن (۹.۹۲ میلیارد دلار) فروخت که این نسبت به فروش ساعت اول این روز در سال گذشته ۲۱ درصد جهش داشته است.

سال گذشته کل فروش علی‌بابا در بزرگترین رویداد فروش آنلاین جهان، روز مجردها، به ۱۶۸ میلیارد یوآن (۲۴.۱۵ میلیارد دلار) رسید.

حجم عظیم و خارج از تناسبی از خریدها تنها در دقایق اولیه این رویداد ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

به نظر می‌رسد این آخرین رویداد فروش ماه نوامبر این شرکت، تحت اداره موسس و رییس کنونی آن، جک ما، باشد. طبق آن‌چه این شرکت در ماه سپتامبر اعلام کرده است، مدیر اجرایی ارشد کنونی این شرکت، دانیل ژانگ از سال آینده میلادی رییس خواهد شد.

درحالی که رشد فروش علی‌بابا ثابت مانده است، با وجود شرایط نامشخص تجاری تحت تاثیر جنگ تجاری بین آمریکا و چین، سهام این شرکت امسال ۱۶ درصدسقوط کرده است.

علی‌بابا اعلام کرده است که امسال حدود ۱۸۰۰۰۰ برند در رویداد روز مجردها شرکت کرده‌اند و تا ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی، فروش این روز به ۲۰ میلیار دلار نزدیک شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید