فروش طرح ترافیک 2 میلیون تومانی به خبرنگاران تکذیب شد

    کد خبر :196999

صدراعظم نوری با اشاره به انتشار خبری مبنی بر پیشنهاد واگذاری طرح ترافیک به قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان به خبرنگاران گفت: تاکنون چنین پیشنهادی به معاونت ترافیک ارائه نشده است.

زهرا صدراعظم نوری عضو شورا شهر تهران در واکنش به انتشار خبری مبنی بر پیشنهاد اعضای شورای شهر برای واگذاری طرح ترافیک به خبرنگاران با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان اظهار کرد: شورا چنین پیشنهادی را نداده است و حداقل موضوع این است که من به عنوان عضو شورا از چنین پیشنهادی خبر ندارم.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه هنوز این موضوع در شورا مطرح نشده که بخواهد به پیشنهاد برسد، خاطر نشان کرد: معاونت حمل و نقل توضیحاتی در مورد پیشنهاد تغییر در مقررات ورود به طرح ترافیک داده و در بعضی از کمیسیون‌ها مورد بحث قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه لایحه باید به صورت رسمی به شورا ارائه و اعلام وصول شود، اظهار کرد: بعد از این مراحل شورا لایحه را به کمیسیون‌های اصلی و فرعی ارسال می‌کند تا در مورد آن بحث و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

به گزارش ایسنا:صدراعظم نوری تصریح کرد: در مرحله بعد لایحه در صحن شورا توسط اعضای شورا رأی‌گیری می‌شود که در این مورد هنوز این مراحل طی نشده است و اگر قرار بود پیشنهادی به معاونت حمل و نقل و ترافیک برود اعضا از آن مطلع می‌شدند، لذا تاکنون چنین پیشنهادی به معاونت ترافیک ارائه نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید