فروش بلیت نجف به تهران، تا ۹ شهریور، ۲.۵ میلیون تومان

    کد خبر :1015472
فروش بلیت نجف به تهران

بلیت پروازهای نجف به تهران در بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور، ۲.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران بیان کرد: از ساعت ۱ دقیقه بامداد روز ۲۶ مرداد، عرضه بلیت‌های اربعین از فرودگاه امام خمینی به نجف در نشانی iranair.com آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که ممکن است افرادی در مقطع زمانی خاصی به سایت مراجعه کنند و با عدم موجودی پرواز مواجه شوند و با توجه به اینکه ما می‌خواهیم مراجعان را در ساعت‌های مختلف توزیع کنیم، یا اگر فردی به‌علت ازدحام و شلوغی نتوانست بلیت تهیه کند، ما در طول روز چند بار نسبت به افزایش ظرفیت پروازها اقدام می‌کنیم.

سخنگوی ایران‌ایر با بیان اینکه زوار اربعین نگران عدم تهیه بلیت نباشند، گفت: عدم وجود صندلی در وب‌سایت ما به معنی تکمیل ظرفیت نخواهد بود؛ ما توزیع را در زمان‌بندی‌های مختلف پخش کرده و افراد می‌توانند در زمان‌بندی‌های مختلف مراجعه کنند و مدت نسبت به افزایش ظرفیت پروازها اقدام خواهیم کرد.

قربانعلی اظهار کرد: در مسیرهای فرودگاه امام خمینی به فرودگاه نجف، حداکثر قیمت اعلام‌شده، چهار میلیون تومان بود که ما مسیر نجف به فرودگاه امام خمینی را در بازه ۲۷ مرداد تا ۹ شهریور، ۲.۵ میلیون تومان برای ایجاد تسهیلات و ارایه خدمات در اختیار زوار قرار دادیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: احتمال می‌دهیم که در روزهای آتی با توجه به سنجش میزان تقاضا با ایجاد تسهیلات برای کسانی که احتمالا در طول مسیر قصد بازگشت دارند، با یک نرخ مناسب و حداقل نرخ موجود، در روزهای قبل از اربعین، سفر خود را از نجف اشرف به فرودگاه امام خمینی انجام دهند .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید