فروشگاه رنگ و ابزار در آتش نابود شد

  • حوادث
  • چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۴۱
    کد خبر :688486

فروشگاه رنگ و ابزار در شهرک گلستان در غرب تهران، نیمه شب گذشته طعمه آتش سوزی شد و خسارات زیادی برجای ماند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت خبر آتش سوزی فروشگاه رنگ و ابزار در ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شب گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۶۹، ۱۱۴ را به صورت همزمان به محل حادثه در شهرک گلستان، بلوار امیر کبیر اعزام کرد.

مولا کشاورز افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: هنگامی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند یک فروشگاه رنگ و ابزار به مساحت ۳۰ مترمربع که در کرکره‌ای آن نیز بسته بود، به طور کامل دچار آتش سوزی شده و دود و شعله زیادی از دهانه آن بیرون می‌زند.

وی در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند، که گروه اول از آتش نشانان با استفاده از تجهیزات فردی و لوله‌های آبرسانی، با رعایت کامل نکات ایمنی به مهار شعله‌های آتش مشغول شدند.

افسر آماده منطقه یک عملیات این سازمان با اشاره به عملیات سریع آتش نشانان و جلوگیری از سرایت آتش به فروشگاه‌های اطراف، خاطرنشان کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان نیز با استفاده از نردبان دستی خود را به طبقه بالا و محل انبار رساندند و از گسترش بیشتر آتش جلوگیری کردند.

وی با اعلام این که نیروهای آتش نشانی در سه ساعت عملیات نفس گیر، این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند، اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل آتش نشانان در مهار آتش سوزی و رسیدن به موقع آنها به محل حادثه، از وارد آمدن خسارت بیشتر و سرایت آتش به فروشگاه‌های همجوار جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش مهر ،کشاورز علت رخداد این آتش سوزی را توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی ذکر کرد و افزود: این آتش سوزی مصدومی نداشت و حادثه هنگامی اتفاق افتاد که فروشگاه تعطیل بوده و هیچ کس در محل حضور نداشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید