فروشندگان گوشی همراه در شیپور،‌ طعمه سارق شدند

  • حوادث
  • شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۵۰
    کد خبر :476058
سرقت گوشی‌

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص از دستگیری یک موبایل قاپ شیک پوش که به بهانه خرید گوشی همراه از فروشندگان سایت شیپور گوشی همراهشان را سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ احمد نجفی در این باره گفت: با ارجاع چندین پرونده مشابه به اداره هجدهم پلیس آگاهی پایتخت مبنی بر سرقت گوشی‌های به فروش گذاشته شده در سایت شیپور بعد از قرار گذاشتن با مشتری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مالباختگان با حضور در محل کلانتری اظهار کردند که گوشی همراهشان را برای فروش در سایت شیپور آگهی کرده و پس از گذاشتن قرار ملاقات با خریدار که ظاهری شیک پوش داشته، بر سر قیمت موبایل مدتی گفت‌وگو کرده ولی در یک لحظه خریدار موبایلشان را قاپیده و با یک دستگاه خودروی سواری از محل گریخته است.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه کلیه مالباختگان مشخصات ظاهری یکسانی را از متهم اعلام می‌کردند، گفت: به همین علت مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک نفر انجام شده است، بنابراین با انجام تحقیقات پلیسی، مخفیگاه سارق در محدوده بلوار فردس شناسایی شد.

به گزارش ایسنا معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی افزود: با هماهنگی مقام قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و در همان بازجویی اولیه به ۲۰ فقره سرقت و همچنین فروختن گوشی‌های مسروقه در اطراف مراکز خرید و فروش موبایل اعتراف کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید