فرودگاه‌ خوزستان: پروتکل خاصی برای جلوگیری از ورود اُمیکرون به ما ابلاغ نشده است

    کد خبر :867404
پروتکل خاصی برای جلوگیری از ورود اُمیکرون به ما ابلاغ نشده است

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: پروتکل خاصی برای جلوگیری از ورود سویه اُمیکرون و اعمال قرنطینه و محدودیت برای پروازهای ورودی خارجی به فرودگاه‌های خوزستان تاکنون به ما ابلاغ نشده است.

سید مهدی رزاز در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اعمال پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه‌های خوزستان با توجه به شیوع سویه اُمیکرون، اظهار کرد: در حال حاضر همه پروازهای کشور با ظرفیت ۱۰۰ درصدی انجام می‌شوند و قانون ظرفیت ۶۰ درصدی پروازها به دلیل شیوع کرونا برداشته شده است.

وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی از جمله ضد عفونی و استفاده از ماسک در فرودگاه‌های خوزستان رعایت می‌شود اما تاکنون دستورالعمل خاصی برای مقابله با شیوع سویه اُمیکرون به فرودگاه‌های خوزستان ابلاغ نشده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: برای استفاده از هواپیما مسافران باید واکسیناسیون شده باشند و یا دارای تست PCR منفی باشند. در غیر اینصورت اجازه استفاده از پرواز و سوار شدن به هواپیما را ندارند.

رزاز با اشاره به ورود پروازهای خارجی به فرودگاه بین المللی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر پروازهایی از کشور ترکیه و کویت به خوزستان انجام می‌شود اما از کشور امارات در حال حاضر پروازی به خوزستان نداریم.

وی ادامه داد: پروتکل خاصی برای جلوگیری از ورود سویه اُمیکرون و اعمال قرنطینه و محدودیت برای پروازهای ورودی خارجی به فرودگاه‌های خوزستان تاکنون به ما ابلاغ نشده است اما همه پروتکل‌های لازم برای مقابله با شیوع کرونا در فرودگاه‌های استان رعایت می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید