فرمانده پلیس‌راه دلفان حین خدمت جان باخت

    کد خبر :1054996
فرمانده پلیس‌راه دلفان

فرمانده انتظامی سلسله از جان‌باختن فرمانده پلیس‌راه سلسله و دلفان حین خدمت و بررسی صحنۀ تصادف در محور خرم‌آباد- دلفان خبر داد.

سرهنگ محمد بوستان شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای بین چند خودرو در منطقه گاوکش، گفت: سرهنگ عبدالرحمن حقیقی‌مقدم، فرمانده پلیس‌راه سلسله و دلفان، به‌همراه چند نفر از نیرو‌های خود برای بررسی سانحه به این منطقه در شامگاه گذشته اعزام شدند.

او افزود: سرهنگ حقیقی‌مقدم در حال بررسی صحنۀ تصادف در محور خرم آباد- دلفان بود که یکی از خودرو‌های عبوری با او برخورد می‌کند و در این حادثه به‌علت شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی سلسله و دلفان عنوان کرد: میلاد حیدری، کارمند پلیس‌راه، نیز در حادثۀ شامگاه دوشنبه دچار آسیب شده‌است که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد و حال عمومی او مطلوب است.

جمال‌الدین بابایی، سرپرست جمعیت هلال‌احمر سلسله، نیز گفت: یک مورد حادثه طی تماس تلفنی ساعت ۲۱:۱۱ دقیقه شامگاه پنجشنبه از مرکز EOC لرستان اعلام شد که بلافاصله یک تیم امدادی جاده‌ای مستقر در پایگاه امدادونجات فیروزآباد به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش تسنیم، او با اشاره به رهاسازی مصدومان توسط نجاتگران هلال‌احمر و نیرو‌های اورژانس، افزود: یک نفر در تصادف شامگاه گذشته جان خود را از دست داد و پنج مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده پلیس‌راه دلفان

فرمانده پلیس‌راه دلفان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید