فرشاد به یک شرط از پرسپولیس جدا می‌شود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹
    کد خبر :286748

فرشاد احمدزاده از باشگاه الخور قطر پیشنهاد دارد و قرار است به جای سروش رفیعی به این باشگاه رفته و سهمیه خارجی- آسیایی تیم قطری را پر کند.

فرشاد البته به مدیران باشگاه پرسپولیس قول داده تحت هر شرایطی در این تیم می‌ماند و حتی به گفته حمیدرضا گرشاسبی، قسم خورده که قراردادش را تمدید خواهد کرد اما برای این کار، از سرپرست باشگاه برای مدتی زمان خواسته تا استراحت کند و در شرایط روحی بهتری، این کار را انجام دهد. به همین علت، گرشاسبی هنوز منتظر عقد قرارداد با اوست اما حالا دیگر موضوع مذاکره فرشاد با مدیران الخور لو رفته است. در واقع سایت استاد الدوحه قطر این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد و پرده از مذاکرات پشت پرده برداشت. البته سفر یک‌باره فرشاد به امارات و طولانی شدن مدت حضورش در دبی نیز به شایعه لژیونر شدن این بازیکن کمک کرد.

از سوی دیگر، بد نیست به یاد بیاورید که در اواخر فصل، فرشاد با برانکو ایوانکوویچ بر سر بازوبند کاپیتانی (دیدار با پارس جنوبی جم) دچار یک‌سری مشکلات شد و قبل از آن نیز به خاطر توهین‌هایی که بابت شکست در شهرآورد و بازی ضعیفی که در دیدار برگشت مقابل استقلال انجام داده بود، از هواداران پرسپولیس شنید، اعلام کرد از جمع سرخپوشان جدا می‌شود. حالا بهترین فرصت برایش به وجود آمده زیرا نه قراردادی دارد، نه کسی سد راهش می‌شود و در ضمن با انتقال به قطر می‌تواند بهترین شرایط از نظر مالی و فنی را در سال منتهی به جام ملت‌های آسیا 2019 تجربه کند.

فرشاد خودش را آماده این سفر کرده و آن‌طور که یکی از دوستان نزدیکش می‌گوید، او دوست دارد برای رسیدن به تجربه لژیونر شدن هر کاری بکند. این‌ فرد که البسه ورزشی می‌فروشد در گپ و گفت کوتاهی به ما گفت: «برای فرشاد، بازی در لیگ ایران تمام شده و باید به فکر تجربه‌های جدید باشد. این خیالی است که خودش دارد اما باید بهترین انتخاب را داشته باشد. اگر او رفت، بدانید که به خاطر مسائل حاشیه‌ای نیست و می‌خواهد یک تجربه جدید و انتخاب حرفه‌ای داشته باشد.»

به هر حال شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که پرسپولیسی‌ها باید قید فرشاد احمدزاده را بزنند اما برای جدایی این بازیکن، یک شرط نیز باقی می‌ماند.

باشگاه الخور به جای سروش رفیعی به دنبال یک هافبک بازیساز برزیلی است. اگر این بازیکن را جذب کند، در پی جذب وینگر جدید خود می‌رود. در فصلی که گذشت، هلال محمد وینگر راست و بازیکن شماره 10 الخور بود که با باشگاه السد قطر قراردادی 4 ساله بسته بود اما دو فصل اخیر را در باشگاه الخور حضور داشت. حالا هم قراردادش با السد به اتمام رسیده و هم مهلت حضورش در الخور. اگر این بازیکن قراردادش را با الخور تمدید کند، جا برای حضور فرشاد تنگ خواهد شد در غیر این صورت، احمدزاده فصل آینده وینگر راست الخور می‌شود و پیراهن شماره 10 را نیز به تن خواهد کرد. هلال محمد گفته می‌شود که از باشگاه الغرافه قطر پیشنهاد دارد و اگر به الغرافه برود، جا برای فرشاد باز می‌شود. فعلاً مهم‌ترین شرط برای آبی‌پوش شدن فرشاد، همین است که هلال محمد به الغرافه نقل مکان کند وگرنه فرشاد فصل بعد نیز در پرسپولیس خواهد ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید