فرار کردن برخی از عوامل ترور شهید فخری‌زاده

    کد خبر :786310

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که عوامل تیم ترور شهید فخری‌زاده، دانشمند دفاعی جمهوری اسلامی ایران شناسایی شده‌اند و تحت رصد نهاد امنیتی و اطلاعاتی کشور هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: برخی از عوامل ترور شهید فخری زاده اقدام به فرار کردند اما وزارت اطلاعات بر آنها اشراف دارد.

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عوامل تیم ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند دفاعی جمهوری اسلامی ایران شناسایی شده‌اند و تحت رصد نهاد امنیتی و اطلاعاتی کشور هستند، گفت: برخی از عوامل ترور اقدام به فرار کردند اما هنوز در رصد اطلاعاتی ما، مکان و محل جابجایی آنها بررسی می‌شود و وزارت اطلاعات بر آنها اشراف دارد. قطعاً در هر کجای دنیا این افراد یک روز گرفتار خواهند شد و دستگاه اطلاعاتی ما با دستگیری آنها زمینه بازگشت تروریست‌ها و محاکمه‌شان را فراهم خواهد کرد. این تیم از ابتدا شناسایی شدند و البته، پیش از شهادت آقای فخری‌زاده، وزارت اطلاعات نسبت به مسئله عملیات ترور هشدار داده بود.

به گزارش جماران، حیدری خبرهای برخی رسانه‌های خارجی درباره نحوه به شهادت رساندن آقای فخری‌زاده را تأیید نکرد و تاکید کرد: هر چه وزارت اطلاعات اعلام کند، مورد تأیید است؛ خبرگزاری‌های خارجی به دنبال به انحراف کشاندن افکار عمومی یا سیستم امنیتی ما هستند. وزارت اطلاعات ما هوشیارتر از اینگونه موارد انحرافی است و وظایفش را به خوبی انجام می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید