فرار مرگبار راننده با مشروبات الکلی

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ ۹:۴۰
    کد خبر :1039101
فرار مرگبار راننده با مشروبات الکلی

راننده‌ای که در خودروی خود مشروبات الکلی قاچاق جاساز کرده بود هنگام فرار از دست مأموران جانش را از دست داد.

ساعت 3 بامداد چهارشنبه 15 آذر‌ماه مرگ سرنشین خودروی پژو در تیراندازی مأموران گشت کلانتری به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد.

با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مأموران کلانتری در شرق تهران حین گشتزنی به خودروی پژویی با پلاک مخدوش مشکوک شده‌اند و از آنجا که قسمت صندوق عقب خودرو به شکل محسوسی پایین آمده بوده و نشان می‌داده بار زیادی در صندوق عقب جاساز شده است، مأموران به راننده خودرو که پسر جوانی بوده و مرد سالخورده‌ای که دیگر سرنشین خودرو بوده است دستور ایست داده‌اند، اما آنها بدون توجه به هشدارهای پلیس اقدام به فرار کرده‌ و تعقیب و گریز آغاز شده است. مأموران چندین‌بار هشدار داده و بعد از آن اقدام به تیراندازی هوایی کرده‌اند اما از آنجایی که راننده توقف نکرده است مأموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت خودرو شلیک کرده‌اند که در این تعقیب و گریز راننده خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شده، اما لحظاتی بعد جان باخته است.

سرنشین دیگر خودرو در تحقیقات گفت: خودرو را دربست کرایه کرده بودم و زمانی که پلیس هشدار توقف داد چندین‌‌بار به راننده گفتم توقف کند اما توجهی نکرد.

در بررسی‌ها مشخص شد وی واقعیت را نمی‌گوید و با راننده آشنایی قبلی داشته است.

از سوی دیگر در بازرسی از خودروی پژو مقدار زیادی مشروبات الکلی کشف شد که تحقیقات به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران ادامه دارد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید