فراری 488GT مودیفیکاتا معرفی شد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ۱۵:۲۲
    کد خبر :764770

جدیدترین محصول فراری، یک سوپراسپرت مخصوص پیست با نام 488GT مودیفیکاتا است. این مدل، وزن کمتر و قدرت بیشتر نیست به نمونه استاندارد فراری 488 فراهم می‌کند.

فراری علاوه‌ بر فرمول یک، در مسابقات متنوع کلاس GT حضور دارد و با استفاده از استانداردهای این رقابت‌ها، خودروهای قابل فروش به علاقه‌مندان رانندگی پیست تولید می‌کند. جدیدترین محصول مخصوص پیست فراری، از نظر توانایی فنی، برتری محسوسی بر مدل جاده‌ای 488GTE و نسخه مسابقه‌ای 488GT3 خواهد داشت.

488GT3 با قدرت ۵۵۰ اسب ‌بخار در مسابقات سال ۲۰۲۰ شرکت کرد و افتخارات فراوانی به‌ دست آورد،؛ اما فراری 488GT مودیفیکاتا ملزم به رعایت محدودیت‌های فدراسیون جهانی مسابقات اتومبیل‌رانی (FIA) نیست و ۷۰۰ اسب‌ بخار قدرت خواهد داشت.

تغییر چشم‌گیر آیرودینامیک مهم‌ترین تفاوت 488GT مودیفیکاتا نسبت به مدل‌های قبلی 488 است. این خودرو هزار کیلوگرم نیروی عمود بر سطح در سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت دارد. تقریبا تمام بدنه دارای فیبر کربن است. سیستم ترمز، مشابه 488GT3 EVO خواهد بود و توسط برمبو، مخصوص 488GT مودیفیکاتا عرضه می‌شود. کلاچ فیبر کربن و جعبه‌دنده مسابقه‌ای با قابلیت تغییر نسبت عملکرد نیز روی 488GT مودیفیکاتا نصب خواهد شد.

خودرو مخصوص پیست فراری، جدیدترین سیستم آنالیز الکترونیک عملکرد فنی را فراهم می‌کند که بعد از ثبت، قابل انتقال به حافظه USB است. خریدار می‌تواند برای 488GT مودیفیکاتا، صندلی کنار راننده، آینه وسط بزرگ و سیستم فعال نمایش فشار باد تایر با دماسنج دقیقه را سفارش دهد. رنگ بدنه و بسیاری از ادوات داخل کابین نیز می‌توانند شخصی‌سازی شوند.

به گزارش زومیت، تیراژ تولید فراری 488GT مودیفیکاتا محدود خواهد بود و صرفا به افرادی که دوره آموزشی رانندگی حرفه‌ای فراری را گذرانده باشند، فروخته خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید