فراری 296 GT3 معرفی شد/ خودرویی برای پیست

    کد خبر :929898
فراری 296 GT3

فراری 296 GT3 جدید هفته گذشته رسمی شد، این خودرو با طیف وسیعی از ارتقاء نسبت به نسخه اصلی 296 عرضه می شود. مدلی که برای پیست تدارک دیده شده و از طراحی اسپرتی برخوردار است.

بازتاب-296 GT3 جدید برای پیست طراحی شده است و به چالش جهانی GT و همچنین برای مسابقات 24 ساعته لمانز تدارک دیده شد. فراری در توصیف این محصول جدید خود می‌گوید: “متولد شده برای پیروز شدن، طراحی شده برای شگفت زده کردن. ما فراری 296 GT3 جدید را معرفی می‌کنیم، آینده ما در مسابقات گرن توریسمو، آنهایی که نزدیک‌ترین رابطه با مشتریان و بیشترین انتقال فناوری و راه حل‌های نوآورانه را به خودروهای تولیدی امکان پذیر می‌کند.”

فراری 296 GT3 معرفی شد

این شرکت افزود:

“ما 296 GT3 را بر اساس نیازهای تیم‌ها، رانندگان حرفه‌ای و رانندگان جنتلمن طراحی کردیم که همیشه بر روی آنها تمرکز داریم. ما تمام جزئیات را با دقت و با رعایت قوانین جدید GT3 مورد مطالعه قرار دادیم تا بتوانیم گوی برنده 488 GT3 را به دست آوریم، البته با هدف نوشتن فصل‌های جدید در تاریخ موتوراسپرت فراری.”

این سوپراسپرت 12 سیلندر قدرت پیشرانه بالایی داشته که برای مسابقات درون پیست بهینه شده و از طراحی بهینه برای ایرودینامیک بهتر برخوردار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید