“فراری” به زودی روی آنتن می رود

    کد خبر :1007686
فراری

بهرنگ ملک محمدی سرپرست گروه تولیدات اجتماعی سیمافیلم گفت: سریال «فراری» در 30 قسمت و در دو فصل 15 قسمتی هم‌اکنون در مرحله پیش تولید فصل دو بوده و تاکنون حدود 60 درصد کار انجام شده است.

وی با اشاره به روزهای پایانی تصویربرداری فصل یک این سریال افزود: داستان فصل دوم مربوط به جوانی یک شهید مدافع حرم است که حدود 60 درصد کار جلو رفته است و هم اکنون در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و با پایان پیش تولید و آغاز تصویر برداری فصل دوم ان‌شاءالله در موعد مقرر از آنتن سیما پخش می‌شود.

ملک محمدی ادامه داد: سریال «فراری» با هدف معرفی سبک زندگی یکی از شهدای مدافع حرم، دوران نوجوانی تا بزرگسالی را به تصویر می‌کشد و محل تصویربرداری آن در حال حاضر تهران است.

وی خاطرنشان کرد: هفت قسمت از فصل نخست سریال «فراری» با نام قبلی «هادی» در شهرستان های لاهیجان و لنگرود تصویربرداری شده و دیگر قسمت ها هم در اطراف تهران فیلمبرداری شده است.

در سریال «فراری» (هادی) به تهیه‌کنندگی امیر پوروزیری و سجاد نصراللهی و کارگردانی امیر داسارگر؛ هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، مجید پتکی، شهروز آقایی‌پور، افشین آقایی و حسین اوجاقلو به ایفای نقش می‌پردازند.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید