فاوره: صحنه مربوط به پنالتی شالکه را ندیدم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
    کد خبر :437928

لوسین فاوره، سرمربی تیم فوتبال دورتموند از رویکردی که بازیکنانش در دربی روهر داشتند، ابراز رضایت کرد.

لوسین فاوره که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در هفته چهاردهم بوندس‌لیگای آلمان در خانه شالکه به برتری 2 بر یک دست یافتند و فاتح دربی روهر شدند، پس از این بازی گفت: بازی خیلی دشواری برای ما به خصوص در نیمه اول بود. شالکه تیم خیلی سازمان‌یافته‌ای است و به خوبی ما را تحت‌ فشار قرار دادند.

وی افزود: ما خیلی نتوانستیم مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و موقعیت زیادی نصیب‌مان نشد و تنها از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. نمی‌توانم در مورد پنالتی شالکه که منجر به تساوی یک بر یک بازی شد، نظری بدهم چون صحنه مربوط به پنالتی را ندیدم. اگر تصمیم داور درست بوده باشد ما هم به آن احترام می‌گذاریم.

به گزارش تسنیم ،سرمربی دورتموند در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از گلی که از شالکه دریافت کردیم، در جریان بازی باقی ماندیم و این رویکرد تیمم را دوست داشتم. ما به فوتبال بازی کردن‌مان ادامه دادیم و حتی بازی به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشتیم و مالکیت بیشتری از توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و موقعیت‌های گلزنی بیشتری هم خلق کردیم.

فاوره در پایان تأکید کرد: خیلی مهم بود که خونسردی خود را حفظ کنیم. ما شایسته این پیروزی بودیم، اما بازی مقابل تیم‌های مثل شالکه همیشه سخت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید