فاصله 10 کیلومتری ارتش سوریه تا محاصره آخرین عناصر داعش در بادیه

    کد خبر :166992

ارتش سوریه کمتر از 10 کیلومتر تا محاصره آخرین عناصر گروه تروریستی داعش در بادیه سوریه فاصله دارد.

منابع میدانی روز چهارشنبه اعلام کردند ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بر شهرک های الجلاء، الرمادی، المسلخه، البرهوم و تل البنی در جنوب شرق دیرالزور مسلط شدند.
نیروهای ارتش سوریه بااین پیشروی به فاصله کمتر از 10 کیلومتری نیروهای مستقر در منطقه الحمدان در شمال شهر البوکمال رسیدند.
در صورتی که این نیروها خود را به نیروهای مستقر در منطقه الحمدان برسانند، حلقه محاصره آخرین تروریست های داعشی در بادیه سوریه کامل می شود.
ارتش سوریه در روزهای گذشته نیز در همین محور، شهرک الصالحیه و روستاهای الطوطحیه، الصبخه، العباس، المرعی، الشمر، اللایج و القطه و بلندی های راهبردی النسوریه که بر این روستاها مسلط است را از دست گروه تروریستی تکفیری داعش آزاد کرده بود.
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت روز یکشنبه 28 آبان شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه را از دست گروه تروریستی تکفیری داعش پاکسازی کردند.
این شهر مرزی در مجاورت شهر القائم عراق تنها پایگاه بزرگ داعش در شرق سوریه بود.
به گزارش ایرنا،عملیات ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای تسلط بر شهر البوکمال در چارچوب عملیات ‘والفجر3’ و با هدف پاکسازی تمام مناطق شرقی سوریه از گروه تروریستی تکفیری داعش انجام شد.
مرکز عملیات نیروهای همپیمان ارتش سوریه روز شنبه 25 شهریورماه از آغاز عملیات ‘والفجر3’ برای پاکسازی مناطق هم مرز با عراق در جنوب استان دیرالزور تا البوکمال از گروه تروریستی داعش خبر داده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید