غول استقلال برای دیدار بزرگ هفته آماده می‌شود

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۱۱
    کد خبر :635890

مهاجم تنومند تیم فوتبال استقلال که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، خود را برای دیدار بزرگ هفته در روز جمعه آماده می‌کند.

 

آبی پوشان تهران بعد از پشت سر گذاشتن چند بازی خوب و ۵ پیروزی متوالی در جام حذفی و لیگ برتر، به دیداری حساس مقابل حریفی سرسخت به اسم تراکتور رسیده‌اند. دیداری که نتیجه آن در معادلات صدر جدول هم تاثیرگذار است.

 

شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت تیم استقلال که در هفته سوم دچار آسیب دیدگی از ناحیه دنده شد و چند بازی این تیم را از دست داد، با پشت سرگذاشتن مصدومیت به شرایط بازی رسید و در دیدار قبلی این تیم مقابل پارس جنوبی هم دقایقی فرصت بازی پیدا کرد تا مشخص شود به طور کامل آسیب دیدگی را پشت سر گذاشته است.

 

دیاباته این روزها در تمرینات آبی پوشان حضوری فعال دارد و می‌کوشد از نظر بدنی نیز خود را به شرایط ایده آل رسانده تا برای دیدار مقابل تراکتور از هر نظر آماده باشد.

 

مهاجم ۳۱ ساله و اهل کشور مالی تیم استقلال در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده و تنها روی تک گل این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سوم که توسط قائدی به ثمر رسید تاثیر داشت و در نقش سازنده گل ظاهر شد.

 

دیدار دو تیم استقلال و تراکتور از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸ روز جمعه ۱۰ آبان در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید