غفوری: باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم/ تیم ملی باید دوباره باعث افتخار همه ایرانی‌ها در جهان باشد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۱۶
    کد خبر :196767

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: این تیم باید به گونه‌ای آماده حضور در جام جهانی شود که مردم ایران با تماشای بازی‌ها دوباره به این تیم افتخار کنند.

وریا غفوری در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی پنج ماه مانده تا آغاز جام جهانی اظهار کرد: تا پیش از آغاز جام‌جهانی و تا قبل از مرحله‌ای که پیش‌رو داریم، تیم ملی ایران به خاطر عملکرد خوب و نتایج کسب شده به عنوان قدرتمندترین تیم آسیا شناخته می‌شود اما برای جام‌جهانی ما باید درباره نوع و سطح دیگری از رقبا برنامه‌ریزی کنیم و نوع آماده‌سازی و تداوم حمایت از تیم ملی می‌تواند شرط این باشد که مثل الان دوباره همه از ایران به عنوان بهترین و قدرتمندترین تیم آسیا یاد کنند. ما باید خیلی جدی و با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم تا بهترین نتایج را بگیریم و از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم.

وی درباره تمرینات ریکاوری بازیکنان ملی پوش پس از بازی‌های لیگ نیز گفت: محیطی در مجموعه “پک” ایجاد شده که کار را برای انجام تمرینات لذت‌بخش می‌کند و شما فکر می‌کنید در یک باشگاه خوب اروپایی تمرین می‌کنید. مجموعه شرایط چه به لحاظ امکاناتی و چه به لحاظ برنامه‌ریزی فنی به گونه‌ای است که بهترین شرایط را به لحاظ بدنی و ذهنی برای بازیکنان به وجود می‌آورد. ما به غیر از مسائل بدنی، از لحاظ ذهنی هم هر هفته به حضور در جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم و این به نظر من به عنوان یک بازیکن بهترین اتفاق ممکن است.

به گزارش فارس ، غفوری با بیان اینکه تیم ملی تا آخرین لحظه به حمایت نیاز دارد، افزود: هر کس با به نوبه خودش به تیم ملی کمک کند. مدیران و مربیان باشگاهی، هواداران و رسانه‌ها می‌توانند کمک بزرگی به تیم داشته باشند. باید دست به دست هم بدهیم و تیم پرقدرتی را به جام جهانی بفرستیم؛ تیمی که دوباره باعث افتخار تک تک ایرانی‌ها در تمامی نقاط جهان باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید