غرق‌شدگی سه عضو یک خانواده در “دریابزرگ” چابهار

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ۹:۲۰
    کد خبر :900761
غرق‌شدگی سه عضو یک خانواده در "دریابزرگ" چابهار

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: سه نفر از اعضای یک خانواده بر اثر ناآشنایی با فنون شنا و غرق‌شدگی در ساحل صخره‌ای دریابزرگ چابهار جان باختند.

به گزارش ایرنا، محمود رضا ناصح بامداد یکشنبه در تشریح این حادثه اظهار داشت: جان باختگان، اعضای یک خانواده از مشهد بودند که برای تفریح و گردش به چابهار آمده‌اند.

وی بیان کرد: این خانواده در هنگام مراجعه به دریابزرگ و هنگام بازی یک خانواده چهار نفره بودند که متاسفانه دختر هشت ساله، پسر پنج ساله و پدر ۳۵ ساله این خانواده غرق شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: برادر کوچک‌تر هنگام بازی در ساحل بر اثر موج دریا به داخل آب هدایت و بعد از آن خواهرش سریعا به طرف دریا می‌رود و غرق می شود و بلافاصله پدر و مادر هم برای نجات فرزندان خود به دریا می‌زنند که متاسفانه پدر هم غرق ولی مادر نجات پیدا می‌کند.

وی گفت: پس از اعلام خبر این واقعه در کمترین زمان ممکن پرسنل اورژانس چابهار در محل حاضر شدند و پس از ساعتی جستجو پیکر بی‌جان ۲ نفر از غرق شدگان توسط تیم‌های امدادی بندرچابهار پیدا شد.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون تیم غریق نجات در حال جست و جوی دختر هشت ساله هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید