غافلگیری مخاطب در سری جدید برنامه «کودک شو»

    کد خبر :419761

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک‌شو» گفت:بخش‌های جدیدی به سری جدید «کودک شو» اضافه شده که مخاطب را غافلگیر می‌کند.

ابوذر پورمحمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک‌شو» درباره روند تولید و پخش آن از شبکه نسیم گفت: تصمیم ما این است که تا پایان ربیع الاول برنامه «کودک شو» را به روی آنتن ببریم ولی احتمال تغییر زمان پخش آن وجود دارد از این رو تاریخ مشخصی هنوز در جدول پخش نداریم.

وی درادامه بیان کرد: مراحل پیش تولید در حال انجام است و هنوز درگیر ساخت آن هستیم تا صحنه آماده شود. البته هنوز پرداختن به برخی از آیتم‌ها نیز وجود دارد که این بار مخاطبان با «کودک شو» متفاوتی روبرو می‌شوند.

تهیه کننده برنامه «کودک شو» افزود: سری جدید برنامه «کودک شو» شگفتانه‌ای دارد که نسبت به دو سری گذشته متفاوت است و برای بینندگان بخش‌های جدیدی داریم.

وی با اشاره به حضور مهمانان مختلف در این برنامه تلویزیونی گفت: در بخشی از برنامه به فراخور مناسبت‌های ملی-مذهبی، از چهره های مختلف هنری نیز دعوت می‌کنیم.

پورمحمدی در پایان با بیان اینکه فراخوان حضور در برنامه «کودک شو» یک ماه است که اعلام شده، اظهار کرد: فراخوان شرکت در برنامه را داده ایم و هر کدام از خانواده‌ها که کودکان سه تا پنج سال دارند، می توانند در برنامه شرکت کنند. همچنین تماشاگران نیز می توانند با مراجعه به سایت برنامه برای حضور ثبت نام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید