عینک هوشمند Nio برای تجربه کاربری آینده نگرانه در خودرو معرفی شد

    کد خبر :937937
عینک هوشمند

عینک هوشمند جدیدترین محصول Nio بوده و فقط یک کانسپت نیست، حتی اگر موجودی اولیه محدود است، می توانید آن را امروز خریداری کنید. Nio با متخصصان فناوری AR Nreal همکاری کرد تا یک تجربه واقعیت افزوده را برای مشتریان خود ایجاد کند.

بازتاب-‌ایده AR در ماشین اولین بار توسط ویلیام لی، مدیر عامل Nio، در دسامبر 2021 نشان داده شد. این ارائه یک تجربه سینمای واقعیت افزوده در ماشین را با نمایشگر 130 اینچی نشان داد که از فاصله حدودا 4 متری تماشا می شد. در آن زمان این یک حقه به نظر می رسید، اما شرکت آن را پشت سر گذاشت.

عینک‌های واقعیت افزوده کاملاً کاربردی که در واقع ظاهر زیبایی دارند. Nreal چند هفته پیش محصول خود را به نام Nreal Air معرفی کرد و مشابه عینک Nio Air است. Nio قبلاً یک کتابخانه بزرگ فیلم ارائه کرده بود، اما تا به حال، می‌توانست از آن فقط در صفحه‌های داخلی خودروهایش لذت برد. افراد خوش شانسی که موفق به گرفتن عینک شوند، از 260 فیلم با قابلیت Dolby Atmos و 20 فیلم سه بعدی نیز لذت خواهند برد. کتابخانه همچنان در حال رشد است و فیلم های جدید همیشه اضافه می شود.

سرویس جدید AR PanoCinema نام دارد و عینک Nio Air تنها بخشی از اکوسیستم است. PanoCinema را می توان با سیستم صوتی داخل خودرو استفاده کرد اما برای این کار به آخرین پلتفرم NT 2.0 نیاز دارد که در خودروهای جدیدتر موجود است. دارندگان فعلی Nio ET7 و ES7 می‌توانند درخواست ارتقا دهند که نباید بیش از نیم ساعت طول بکشد.

این عینک اکنون برای دارندگان ET7، ES7 و ET5 در دسترس است. قیمت آنها 330 دلار با 500 مدل در دسته اول است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید