عیادت مدیران رسانه ملی از هنرمند پیشکسوت

    کد خبر :453328

مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما به نمایندگی از رئیس رسانه ملی از «حسین محب اهری» هنرمند پیشکسوت عیادت کرد.

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما به نمایندگی از دکتر علی عسکری بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۵ دی ماه با حضور در منزل حسین محب اهری از این هنرمند پیشکسوت که مدتی درگیر بیماری است، عیادت کرد.

در این دیدار صمیمانه که حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما نیز حضور داشت حسین محب اهری به مرور خاطرات همکاری خود با سازمان صداوسیما پرداخت و گفت: از سال ۵۸ با رسانه ملی همکاری داشته ام و بابت این سال ها خوشحالم. روزهایی بود که ما از صبح تا ۱۱ شب کار می کردیم که اتفاقا همزمان با بمباران سالهای جنگ تحمیلی بود و در میانه کار، زیر راه پله ها پناه میگرفتیم.

وی افزود : آن سالها در میان صدای آژیر خطر و نگرانی بابت اصابت موشک باید برنامه ضبط می کردیم تا مردم کشورمان و مخصوصا بچه ها را شاد کنیم که در آن مقطع کار دشواری بود. محب اهری ضمن تشکر از کیانوش عیاری که از او برای حضور در سریال ۸۷ متر دعوت کرده است.

محب اهری عنوان داشت: من تا به حال در بیش از ۲۰۰ فیلم و سریال حضور داشته ام و الان هم با این وضع جسمی افتخار حضور در سریال کیانوش عیاری را دارم و علاوه بر این با برنامه صبح جمعه رادیو ایران هم همکاری می کنم.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می کنم صدا و سیما یک خانه هنرمندان به ویژه برای هنرمندان پیشکسوت راه بیاندازد افزود: زمانی که یک برنامه از تلویزیون پخش می شود دست کم ۲۰ میلیون نفر مخاطب آن هستند و این موضوع اصلا قابل مقایسه با تئاتر و سینما نیست و امیدوارم راه اندازی خانه هنرمندان صدا و سیما بتواند محلی برای حمایت بیشتر از هنرمندان این صنف باشد.

در پایان این دیدار رنجبران از خداوند برای این هنرمند پیشکسوت آرزوی سلامتی کرد و گفت: قطعا مردم برای سلامتی شما دعا می کنند و فراموش نخواهند کرد که هنرمندانی نظیر شما چه خدمات ارزنده ای در مقاطع سخت و حساس داشته اید

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید