عوامل موثر بر قیمت لمینت دندان قسطی

    کد خبر :927278

قیمت لمینت دندان قسطی چگونه محاسبه می شود؟ چه عواملی بر قیمت این نوع لمینت دندان تاثیر می گذارند؟ آیا کیفیت لمینت دندان قسطی به مانند لمینت نقدی است؟ مزیت های لمینت دندان قسطی چیست؟

مطمئنا این سوالات و حتی برخی سوالات دیگر، بلافاصله بعد از شنیدن طرح لمینت دندان اقساطی به ذهنتان خطور می کند. در این راستا باید بگوییم هزینه های بالای دندانپزشکی خصوصا برای پروسه زیبایی مثل لمینت سبب شد طرحی به عنوان لمینت دندان اقساطی به مراجعه کنندگان پیشنهاد شود که اتفاقا به سرعت مورد استقبال عموم قرار گرفت.

از آنجایی که امروزه، لمینت به یکی از رایج ترین روش های زیباسازی دندان تبدیل شده است و افراد زیادی مشتاق انجام آن هستند. متخصصان این عرصه، این طرح را ارائه دادند تا دیگر داشتن دندان های زیبا و سالم برای هیچ شخصی، آرزو نباشد.

یکی از مهم ترین شاخصه های لمینت این است که از ظرافت و نازکی خاصی برخوردار است که کاملا مطابق با دندان بیمار، ساخته و پرداخته می شود و این یکی از عوامل مهم در تفاوت لمینت و کامپوزیت می باشد. این روش زیباسازی دندان نه تنها نواقص دندان مثل شکستگی و شکاف بین دندان ها و تغییر رنگ دندان ها را برطرف می کند. بلکه اگر از بهترین مواد اولیه ساخته شود مانع از پوسیدگی دندان های فرد می شود و دچار عوارض لمینت دندان نمی شوید.

حال اگر شما هم تمایل دارید دندان های خود را از طریق لمینت، زیبا و ترمیم کنید و می خواهید با قیمت لمینت دندان قسطی و شرایط این نوع لمینت آشنا شوید می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مزیت ها

♦ این نوع لمینت دندان بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل به زیباسازی و رفع عیوب دندان های خود دارند اما از نظر مالی، توان پرداخت کامل هزینه لمینت را ندارند. در این راستا مرکز ایمپلنت لمینت دندان قسطی، طرحی ارائه داده که بر اساس آن، متقاضیان می توانند با پرداخت 6 تا 8 فقره چک، به صورت قسطی، دندان های خود را لمینت کنند. این مزیت به متقاضیان کمک کرد که برای داشتن دندان های زیبا و لمینت دیگر به دنبال ونیرهای ارزان قیمت نروند و کیفیت لمینت های آن ها به مانند لمینت های با پرداخت نقدی باشد. با توجه به این موضوع، قیمت لمینت دندان قسطی هیچ فرقی با سایر روش های لمینت دندان نمی کند و همان عوامل بر قیمت این روش نیز می گذارد.

♦ مزیت دیگر این روش این است که نه تنها فرد از لمینت های مرغوب و با کیفیت بهره مند می شود بلکه نیاز نیست تمام هزینه را در همان ابتدا پرداخت کند.

♦ این روش لمینت دندان به شما کمک می کند در زمان دلخواه و بدون کوچکترین معطلی از دندان های زیبا برخوردار باشید. در واقع، دیگر نیاز نیست منتظر بمانید تا تمام هزینه لازم برای داشتن یک لمینت مرغوب و بادوام لمینت را جمع کنید و سپس اقدام به این عمل نمایید. به عبارت دیگر، لمینت دندان قسطی، بار و فشار مالی را برای متقاضیان کاهش می دهد.

♦ بسیاری از افراد بر این باورند لمینت قسطی توسط پزشکان کم تجربه و مواد بی کیفیت انجام می گیرد. در صورتی که اینگونه نیست. اتفاقا کلینیک های باسابقه و معروف با داشتن دندانپزشکان متخصص و حرفه ای این طرح را برای مشتریان خود ارائه می دهند تا آنها بدون کوچکترین مشکلی فقط به فکر زیباسازی دندانهای خود باشند.

چه عواملی بر قیمت لمینت دندان قسطی تاثیرگذار است؟

همانطور که اشاره نمودیم کیفیت و جنس مواد اولیه لمینت های قسطی هیچ تفاوتی با لمینت نقدی ندارد. بنابراین از جمله عواملی که بر قیمت لمینت دندان قسطی تاثیر می گذارد عبارتند از:

♦ کیفیت و جنس مواد اولیه لمینت: جنس مواد اولیه لمینت، متفاوت میباشد و هر کدام از آنها از ویژگی و کیفیت خاص خود برخوردار هستند. طبیعتا هرچه کیفیت جنس مواد اولیه لمینت بهتر باشد قیمت لمینت اقساطی نیز افزایش می یابد.

♦ نوع تجهیزات دندانپزشکی: هرچه تجهیزات مصرفی در اجرای لمینت، بروزتر و پیشرفته تر باشد کیفیت اجرای لمینت نیز بهتر می شود و متقاضی، نتیجه بهتری از آن می گیرد. از آنجایی که این تجهیزات، قیمت بالاتری دارند لذا این موضوع نیز بر قیمت لمینت قسطی تاثیر می گذارد.

♦ تعداد دندان: از دیگر عواملی که بر قیمت لمینت دندان قسطی تاثیر می گذارد تعداد دندان هایی است که قصد لمینت آنها را دارید.

♦ دستمزد دندانپزشک: هر دندانپزشکی دستمزد خاص خود را برای انجام لمینت دارد. این موضوع نیز بر قیمت لمینت اقساطی تاثیر می گذارد.

♦ مقدار مواد لازم برای لمینت: میزان تراش و ترمیم دندان در افراد مختلف، متفاوت است. لذا تعداد لایه ها و مقدار موادی که بر روی دندانها قرار می گیرد هم، متفاوت می باشد. از این رو قیمت لمینت دندان قسطی بسته به مقدار مواد لازم برای پوشش دندانها متفاوت است.

♦ نوع لمینت: قیمت لمینت دندان قسطی بسته به اینکه از لومینیرز استفاده شود یا ونیر لمینت متفاوت می باشد. لومینیرز نوعی لمینت بسیار ظریف میباشد که نازکی آن تقریبا به مانند لنز چشم است. با این ماده، نیازی به تراش دندانها نیست و لمینت بدون درد و خونریزی انجام می شود. این ماده هر نوع لک، پوسیدگی، خردشدگی، فاصله دندانها و … را از بین می برد.

قیمت لمینت دندان قسطی در مرکز ایمپلنت و لمینت

بدون شک، تمام افرادی که قصد لمینت دندان دارند نگران قیمت و هزینه های آن هستند. اما مرکز ایمپلنت و لمینت با ارائه طرحی این مشکل را برطرف کرده تا علاقه مندان بتوانند بدون هیچ نگرانی اقدام به لمینت و زیباسازی دندان های خود کنند. این مرکز با پیشنهاد طرح لمینت اقساطی با ارائه 6 تا 8 فرقه چک این امکان را برای مراجعه کنندگان فراهم نمود که لمینت دندان خود را به صورت قسطی انجام دهند. بدین صورت هیچ فشار مالی در این زمینه به آن ها وارد نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت لمینت دندان

البته همان طور که اشاره نمودیم قیمت لمینت دندان قسطی اصلا ثابت نیست و برای اینکه از قیمت دقیق آن مطلع شوید بهتر است با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید. این کارشناسان در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ سوالات شما را داده و مشاوره های لازم در این زمینه را به شما ارائه می دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید