عوامل درگیری با تیم فوتبال امید تراکتور تبریز دستگیر شدند

    کد خبر :1054706
عوامل درگیری با تیم فوتبال امید تراکتور

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عوامل درگیری با اعضای تیم امید فوتبال تراکتور تبریز در این شهر خبر داد .

سرهنگ علیرضا دلیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوالی ظهر روز گذشته (دوشنبه – ۷ اسفند ۱۴۰۲) و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری در حوالی درب ورودی استادیوم آزادی شهر کرمانشاه، بلافاصله مأموران کلانتری محل به آدرس اعلامی عزیمت کردند.

وی افزود: پس از حضور پلیس، شخصی به هویت معلوم که خود را سرپرست تیم فوتبال امید تراکتور تبریز معرفی کرد به مأموران مراجعه و اظهار داشت در حوالی درب ورودی استادیوم آزادی تعدادی از افراد منتسب به هواداران تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با آنها درگیر شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه این فرد خواستار رسیدگی به موضوع درگیری با بازیکنان تراکتور شد، ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله در اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و نظارت و هدایت میدانی ایشان با تشکیل تیم‌های متعدد انتظامی و تخصصی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش مهر، دلیری با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس و انجام اقدامات مؤثر عملیاتی، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، تعداد ۵ نفر از عاملان نزاع دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: ۴ نفر دیگر از عاملان درگیری هم شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید