عمو پورنگ از فردا به تلویزیون برمی‌گردد/ وقتی “روحانی” وارد محله می‌شود

    کد خبر :754321

بنابر اعلام شبکه دو و سازندگان “بچه‌محل”، سریال پورنگ و اهالی محل از فردا فصل سوم را آغاز می‌کند و طبق روال گذشته ساعت 19 روی آنتن خواهد رفت. همان‌طور که مسلم آقاجان‌زاده گفت: در این فصل هم براساس موضوعات اجتماعی و اخلاقی که وجود دارد بازیگران مهمان واردِ داستان “بچه‌محل” می‌شوند اما بیش از همه کاراکتر “دایی منوچهر” بیشتر کنار گروه است، از آن‌جائیکه مورد استقبال بینندگان قرار گرفت.

سریالی که مدتی به دلیل شیوع کرونا، فیلمبرداری‌اش را متوقف کرد و دوباره با تشدید پروتکل‌های بهداشتی به ضبط برگشت. به سازندگان سریال گفته‌اند بیش از 30 قسمت تدارک ببینند که به تعبیر آقاجان‌زاده باید کرونا اجازه بدهد و آرام‌تر بشود که بتوان راحت‌تر کار را پیش برد. او تأکید کرد: مدیران تلویزیون خواسته‌اند که تا 55 قسمت هم کار شود اما همه این‌ها بستگی به این دارد که کرونا اجازه بدهد و شرایطش فراهم شود. ان‌شاءالله با داستان‌های جذاب و بازیگران مهمان صاحب‌نام و کاربلد از فردا لحظات خوبی را برای مردم ایجاد خواهیم کرد.

بنابر گفته‌های تهیه‌کننده سریال، فصل سوم به مباحث تربیتی و روانشناسی توجه ویژه‌ای دارد. قرار است روحانی محله نقش بیشتری داشته باشد. حاج آقای محمدی که در فصل دوم اضافه شد و البته به تعبیر آقاجان‌زاده قرار بود در زمانِ حضور تماشاچی که به علت کرونا این فضا برای تولید فراهم نشد، حاضر باشند؛ در فصل سوم هم قسمت‌هایی را با حضور روحانی محله خواهیم داشت که وارد “بچه‌محل” شدند و با این اهالی مراوده دارند. او معلم کلاس قصه‌گویی فرهنگسرای “بچه‌محل” است.

“بچه‌محل” شخصیت جدیدی به اسم “چه‌چه” را به خودش می‌بیند که برادر گلدان‌خان و بلبل‌‌خان است و از شهرستان آمده؛ این شخصیت را علیرضا گالش بازی می‌کند که او با گریم جوانی در این نقش و با گریم متفاوت پیرمردی نقش پدر گلدان‌خان و بلبل‌خان را هم ایفا می‌کند.

به گزارش تسنیم، داریوش فرضیایى، کمند امیر سلیمانى، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانى، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتى، آرش میر احمدى، امیر سهیلى، ابراهیم شفیعى، سوسن پرور، ایمان صفا، پیمان مرادی، علیرضا گالش و امیرمحمد متقیان، با هنرمندى: سروش جمشیدى بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید