توقیف سه شناور در خلیج فارس

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۲۲
    کد خبر :901689
توقیف سه شناور در خلیج فارس

رئیس شیلات شهرستان دیر با اشاره به انجام عملیات غافلگیرانه در شهرستان کنگان برای توقیف صیادان متخلف گفت: در ۲۱ فروردین ماه سال جاری در عملیاتی مخفیانه در شهرستان کنگان به صورت غافلگیرانه تعداد سه فروند قایق که هر سه دارای تور محاصره به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بودند، کشف و ضبط شد.

عقیل امینی رئیس شیلات شهرستان دیر از توقیف سه فروند قایق در آبهای خلیج فارس خبر داد و اظهار داشت: در پی نارضایتی جامعه صیادی منطقه در خصوص صید محاصره‌ای (دفره) ماهیان، گشت مشترک دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان استان و شیلات شهرستان دیر انجام شد.

وی با اشاره به انجام عملیات مخفیانه در شهرستان کنگان برای توقیف صیادان متخلف اضافه کرد: در ۲۱ فروردین ماه سال جاری در عملیاتی مخفیانه در شهرستان کنگان به صورت غافلگیرانه تعداد سه فروند قایق که هر سه دارای تور محاصره به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بودند، کشف و ضبط شد.

رئیس شیلات شهرستان دیر با بیان اینکه قایق‌ها به همراه ۱۶ نفر متهم برای سیر مراحل قانونی به پایگاه دیر تحویل شدند، افزود: پس از پیگیری‌های لازم شیلات شهرستان دیر و ارائه گزارش گشت به دادگستری شهرستان، قاضی مربوط دستورات لازم صادر کرد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به دستور قاضی مبنی بر انتقال قایق‌های متخلف به همراه ادوات غیرمجاز به خشکی و توقیف آنها تا اطلاع ثانوی، عنوان کرد: امروز هر سه شناور به همراه ادوات صید توسط جرثقیل به پایگاه حفاظت آبزیان شهرستان دیر منتقل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید