عمر ورده بازیکن موردنظر استقلال راهی زندان شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ ۱۱:۲۰
    کد خبر :1019185
عمر ورده استقلال زندان

حضور عمر ورده مصری بعد از کلی سردواندن و معطل کردن استقلالی‌ها منتفی شده است. البته این سردواندن و امروز و فردا کردن‌های‌هافبک مصری دلیل منتفی شدن حضورش در استقلال نیست، بلکه موضوع اصلی زندانی بودن ورده در قبرس به دلیل داشتن پرونده و اتهامی‌اخلاقی است!

ماجرا از این قرار است که‌هافبک مصری برای حضور در تهران مدام امروز و فردا می‌کرد و وعده ۲۴ ساعت و ۴۸ ساعت آینده را می‌داد، تا اینکه مدیران باشگاه از او می‌خواهند مانند گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به ترکیه یا قبرس بیاید. با این وجود سر دواندن‌ها و امروز و فردا کردن‌های این بازیکن همچنان ادامه پیدا می‌کند؛ تا اینکه مدیران استقلال یک ضرب الاجل ۲۴ ساعته برای‌هافبک مصری تعیین می‌کنند و در ادامه ماجرا پی می‌برند که عمر ورده به اتهامی‌اخلاقی در قبرس مجازات زندان را پشت سر می‌گذارد و دلیل امروز و فردا کردن مدیر برنامه‌هایش در حبس بودن او است. درنهایت مدیربرنامه‌های ورده از مدیران باشگاه یک هفته وقت می‌خواهد تا با آزاد شدن ورده این بازیکن را برای نهایی کردن کارها و بستن قرارداد به ایران بیاورد که سوابق اخلاقی و پرونده‌های او در قبرس و مصر باعث می‌شود تا استقلالی‌ها کاملا قید این بازیکن با کیفیت و خوش قیمت را بزنند و پرونده حضورش در این تیم را ببندند.

بعد از این ماجرا مدیران باشگاه سراغ دیگر گزینه جواد نکونام یعنی روبرتو تورس رفته اند تا با این‌هافبک اسپانیایی به توافق برسند. البته سرمربی استقلال یک گزینه دیگر هم به باشگاه معرفی کرده و دست آنها را برای جذب هرکدام از این سه‌هافبک باز گذاشته است. به این ترتیب اگر تورس برای توافق مبلغ زیادی درخواست کند، آنوقت مدیران باشگاه سراغ گزینه سوم خواهند رفت.

خبرآنلاین

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید