علی نژاد: انتخاب فروغی به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش صداوسیما را به فال نیک می‌گیرم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ ۱۷:۰۶
    کد خبر :665185
انتخاب فروغی به عنوان رئیس شورای تخصصی ورزش صداوسیما را به فال نیک می‌گیرم

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخاب فروغی را به فال نیک می‌گیرم و اعتقاد دارم این شورا می‌تواند بار دیگر نقش اصلی و مثبت خود را ایفا کند.

مهدی علی‌نژاد درباره تشکیل مجدد شورای تخصصی ورزش صداوسیما گفت: این شورا پیش از این نیز در صداوسیما فعالیت داشت و باعث می‌شد شاهد خط مشی یکسان و نگرش مشترک در ورزش باشیم.

 

وی ادامه داد: این شورا روابط خوبی با دستگاه ورزش داشت و ماحصل آن برنامه‌های عملیاتی و مراسم‌های خوبی بود که برگزار شد. مدتی خلاء داشتیم و عدم تشکیل این شورا مشکلاتی را به وجود آورده بود و همگرایی لازم وجود نداشت.

 

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون ووشو با اشاره به انتخاب علی فروغی به عنوان رئیس این شورا گفت: این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم و اعتقاد دارم این شورا می‌تواند بار دیگر نقش اصلی و مثبت خود را ایفا کند.

 

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: به عنوان فردی که ‌اکنون هم توفیق خدمت در وزارت ورزش وهم فدراسیون ووشو را دارم آماده‌ همه‌گونه تعامل و همکاری با شورای تخصصی ورزش صداوسیما هستم تا در کنار هم برای اعتلای نام ایران و خوشحالی مردم کشورمان گام برداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید