علی فداکار: با وجود عدم تمرین کاراته در یکسال گذشته، از عملکردم در امارات راضی‌ام

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹
    کد خبر :492104

دارنده مدال نقره لیگ جهانی کاراته امارات گفت: در یکسال گذشته تمرین کاراته نداشتم، اما با این وجود باز هم از عملکردم در لیگ جهانی امارات راضی هستم.

علی فداکار در خصوص عملکرد خوب خود در مسابقات کاراته لیگ جهانی امارات بعد از مدت‌ها دوری از میادین اظهار داشت: خدا را شکر در لیگ جهانی امارات به گونه‌ای مبارزه کردم که از عملکردم رضایت داشتم. در این مسابقات از لحاظ ذهنی شرایط خوبی داشتم و از لحاظ بدنی نیز با وجودی که در یک سال اخیر تمرین کاراته نداشتم عملکردم رضایت بخش بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در تیم اعزامی فدراسیون کاراته جایی نداشتم از ابتدا قصد حضور در لیگ جهانی امارات را نداشتم، اما با هماهنگی خواجه‌حسینی، مربی تیم امارات و پرداخت هزینه‌ها از طرف اماراتی‌ها در مسابقات حاضر شدم. اماراتی‌ها قصد داشتند برای داوران خود آزمون برگزار کنند و به همین خاطر من و تعدادی دیگر از دوستان را با محبت خواجه‌حسینی دعوت کردند تا در مسابقاتی برای ارزیابی عملکرد داورانشان حضور داشته باشیم.

دارنده مدال نقره لیگ جهانی امارات در خصوص عدم حضور خود در مسابقات گذشته عنوان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و مشکلات اعزام، فدراسیون کاراته توان اعزام همه نفرات به مسابقات را ندارد و این موضوع قابل احترام و درک است. از طرفی کادرفنی تیم ملی صلاح دیده بود نفراتی که احساس می‌کرد عملکردی بهتر از من خواهند داشت را به مسابقات گذشته اعزام کند. قطعا با توجه به عملکردم در لیگ جهانی امارات، اگر کادرفنی تیم ملی نیاز ببیند مجددا به اردو دعوت خواهم شد و مانند سرباز در خدمت کاراته کشور خواهم بود.

فداکار در خصوص حضور در مسابقات لیگ جهانی اتریش گفت: در این مسابقات ثبت‌نام نکردم و برای ویزا نیز اقدامی نکردم. با توجه به پایان مهلت ثبت نام، هیج شانسی برای حضور در اتریش ندارم، اما اگر شرایط مهیا باشد در مسابقات آینده شرکت خواهم کرد. البته شرایط مالی‌ام به گونه‌ای است که به لحاظ شخصی امکان حضور در مسابقات را ندارم و تنها در صورت داشتن اسپانسر یا حمایت فدراسیون در مسابقات آینده شرکت می‌کنم. در غیر این صورت نیز مجددا مانند سال گذشته در مسابقات کم فروع و کم حضور خواهم بود.

وی در خصوص شکست در دیدار پایانی مقابل اوگور آکتاش گفت: در دیدار پایانی شرایط آنگونه که باید پیش نرفت و متاسفانه یک ضربه مشکوک به امتیاز را نیز داوران پس از کلی بررسی به دلیل مشکلات سیستم ویدیویی امتیاز ندادند تا در نهایت 2 بریک مغلوب شوم. اگر سیستم ویدیویی دچار مشکل نشده بود، قطعا ضربه من امتیاز داشت و همه دوستانی که مسابقه را مشاهده می کردند به این موضوع اذعان داشتند. به هر حال این مسابه نیز به پایان رسید و مهم این بود که تمام تلاش خود را برای کسب مدال طلا انجام دادم. از نحوه مبارزات و موفقیت خود تا فینال به شدت راضی هستم و عملکرد خوبی داشتم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید