علیرضا کلانتری: مخالف کنار گذاشتن آذربایجان شرقی از مسابقات بوکس قهرمانی کشور بودم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ۹:۵۳
    کد خبر :458318

دبیر فدراسیون بوکس گفت: با اصل کنار گذاشتن تیم بوکس آذربایجان شرقی از دور مسابقات قهرمانی کشور جوانان مخالف بودم.

علیرضا کلانتری در خصوص سطح برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور اظهار داشت: به لحاظ کمیت سطح برگزاری مسابقات خیلی خوب بود و تعداد ورزشکاران شرکت کننده نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بود. به لحاظ فنی نیز طبق اعلام ناظران فنی فدراسیون بوکس، سطح مسابقات خوب و امیدوار کننده بود، اما در بحث کیفیت برگزاری با مشکلاتی مواجه شدیم که امیدواریم با تدوین اساسنامه کمیته مسابقات و آیین‌نامه‌های مربوطه مشکلات را مرتفع کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بهتر نبود این مسابقات در زمان حضور مربی کوبایی تیم‌های پایه بوکس برگزار می‌شد، گفت: برگزاری این مسابقات طبق تقویم فدراسیون بود و ارتباطی به این موضوع نداشت. ما مسابقات قهرمانی کشور جوانان را با توجه به آمادگی تیم‌ها باید برگزار می‌کردیم. مربی کوبایی نیز احتمالا بهمن ماه وارد ایران خواهد شد، اما قاعدتا کمیته فنی که در مسابقات حضور داشتند از افراد باتجربه‌ای تشکیل شده بود. حضور مربی کوبایی در ایران دو ساله است و طبیعتا این مسابقات باز هم تکرار می‌شود و این خلا جبران خواهد شد.

دبیر فدراسیون بوکس در خصوص حواشی ایجاد شده در مسابقات قهرمانی کشور و برخورد با مربی تیم بوکس آذربایجان شرقی عنوان کرد: با این اصل که در مسابقات قهرمانی جوانان کشور حاشیه ایجاد شده است، موافق هستم، اما حاشیه جزیی از ورزش و نمک ورزش است. نمی‌خواهم بگویم باید این حواشی ایجاد شود و ما نیز به شدت در حال مقابله با این داستان‌ها هستیم. تلاش ما بر این است موضوع به شدت بررسی و ریشه‌یابی شود و خدایی نکرده به دنبال حذف و محرومیت کسی نیستیم. امیدواریم با برگزاری دوره‌های آموزشی، شفاف شدن کار و آیین‌نامه‌ها، شرایطی را ایجاد کنیم تا در آینده مسابقات با آرامش خوبی برگزار شود.

کلانتری در خصوص کنار گذاشتن تیم آذربایجان شرقی از جدول مسابقات قهرمانی کشور با توجه به حواشی ایجاد شده، گفت: اصل ماجرای کنار گذاشتن آذربایجان شرقی از مسابقات را تایید نمی‌کنم و قطعا مخالف کنار گذاشتن این تیم از دور مسابقات قهرمانی کشور جوانان بودیم.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص قهرمانی استان‌های میزبان در مسابقات قهرمانی کشور رده‌های سنی مختلف و شائبه های ایجاد امتیاز برای تیم میزبان از سوی فدراسیون بوکس خاطر نشان کرد: تحت هیچ عنوانی فدراسیون برای قهرمانی میزبان امتیازی قائل نخواهد شد وهمه بچه‌های بوکسور فرزندان ما و هیئت‌های بوکس بازوهای اجرایی ما هستند. اما با توجه به هزینه‌هایی که برای میزبانی وجود دارد یک قاعده‌ای وجود دارد که استان‌هایی وارد بحث میزبانی شوند که توانایی قهرمانی را دارند. 200، 300 میلیون تومان هزینه کردن در این شرایط برای میزبانی هزینه کمی نیست و طبیعتا استان‌های درخواست میزبانی می‌دهند که پتانسیل قهرمانی داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید