علیرضا بیرانوند گلر فیکس تیم ملی ایران در جام جهانی

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ ۱۰:۴۶
    کد خبر :925528
علیرضا بیرانوند گلر فیکس تیم ملی ایران در جام جهانی

یکی از نزدیکان دراگان اسکوچیچ به ما خبر داد که به احتمال ۱۰۰ درصد، علیرضا بیرانوند گلر فیکس تیم ملی ایران در جام جهانی خواهد بود.

این در حالی است که علیرضا بیرانوند پس از سال ها ایستادن درون دروازه تیم ملی ایران با نظر همین دراگان اسکوچیچ نیمکت نشین شد!

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف حریفان رفت که چند بازی وظیفه حراست از دروازه تیم ملی به امیر عابدزاده واگذار شده بود. این در شرایطی بود که در سال های گذشته نفر اول دروازه تیم ملی علیرضا بیرانوند بوده است.

در مورد نیمکت‌نشینی بیرانوند صحبت‌های ضد و نقیضی مطرح شد اما واقعیت چیز دیگری بود. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی در مورد نیمکت نشینی با بیرانوند صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی به بیرانوند اعلام کرد که دلیل نیمکت‌نشینی‌اش در چند بازی گذشته، دور بودن او از شرایط مسابقه و عدم بازی در باشگاهش بوده. ضمن اینکه بیرانوند مدتی هم درگیر کرونا بوده و به خاطر همین ترکیب ثابت تیم ملی را از دست داده است.

در بازی با کره‌جنوبی هم امیر عابدزاده دروازه‌بان ثابت تیم ملی بود اما با اشتباهی که روی گل اول کره داشت باعث شد برای بازی با لبنان، اسکوچیچ تصمیم دیگری بگیرد. شاید دلیل عدم بازنشر استوری حمایتی سردارآزمون از دراگان اسکوچیچ از سوی امیر عابدزاده همین موضوع بوده باشد.

علیرضا بیرانوند اما تصمیم دیگری گرفت. به رغم آن که دراگان اسکوچیچ گلر فعلی پرسپولیس را نیمکت نشین کرد اما او به همراه محمد حسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، شجاع‌ خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی، امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک نیز استوری‌ حمایتی سردارآزمون از دراگان اسکوچیچ را بازنشر کرد.

با این استوری حمایتی دور از ذهن هم نیست که سرمربی کروات و ابقا شده (!) تیم ملی این کار علیرضا بیرانوند را بی پاسخ نگذارد.

علیرضا بیرانوند از جمله گلرهایی است که ۳ بازی فیکس در ترکیب تیم ملی در جام جهانی بازی کرده است. از این حیث علیرضا بیرانوند در کنار مرحوم ناصر حجازی ( ۳ بازی در جام جهانی)، ابراهیم میرزاپور ( ۳ بازی در جام جهانی)، علیرضا حقیقی ( ۳ بازی در جام جهانی) و بالاتر از احمدرضا عابدزاده ( ۲ بازی در جام جهانی) و نیما نکیسا ( یک بازی در جام جهانی) قرار دارد.

چنانچه دراگان اسکوچیچ دروازه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را به علیرضا بیرانوند بسپارد آن گاه او بالاتر از زنده یاد ناصرحجازی و احمدرضا عابدزاده رکورددار بازی در جام جهانی خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید