عزیزالله حمیدنژاد: «بانوی عمارت۲» را نمی‌سازم

    کد خبر :520188
«بانوی عمارت۲»

عزیزالله‌ حمیدنژاد اعلام کرد: «از آنجا که بنده در کم و کیف نگارش فصل دوم نبوده و نیستم فصل دوم را نخواهم ساخت.»

موضوع ساخت فصل دوم «بانوی عمارت» از همان نشست خبری سریال سوژه رسانه‌ها شد و از همان روز نخست هم عزیزالله حمیدنژاد کارگردان این مجموعه تلویزیونی اعلام کرد که فصل دوم «بانوی عمارت» ساخته نمی‌شود. در ادامه خبرهای دیگری از نگارش فیلمنامه فصل دوم به گوش رسید و پست اینستاگرامی حمیدنژاد را به دنبال داشت.

چرا که مجید مولایی تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی اعلام کرد، فصل دوم «بانوی عمارت» در حال نگارش متن است و قرار شده در 40 قسمت آماده تولید شود. قصه فصل جدید «بانوی عمارت» بعد از 12 سال از پایان فصل اول، آغاز می‌شود. یعنی مقطع تاریخی فصل دوم این سریال به بعد از استبداد صغیر در ایران می‌رسد و ادامه پیدا می‌کند.

عزیزالله حمیدنژاد در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، تصریح کرد: با توجه به خبری که از نگارش فیلمنامه «بانوی عمارت2» رسانه‌ای شده، متأسفانه با طرح موجود اعتقادی به بهتر شدن فصل دوم این سریال تلویزیونی ندارم. بنابراین ترجیح می‌دهم فصل دوم این سریال ساخته نشود تا شیرینی دیدن «بانوی عمارت» همچنان نزد مخاطبین محترم باقی بماند.

وی افزود: بنا به گفته مجید مولایی تهیه‌کننده سریال «بانوی عمارت» طبق دستوری که از مسئولین تلویزیون گرفته‌اند نگارش فصل دوم را حتی بدون حضور نویسنده قبلی(احسان جوانمرد) شروع کردند. از آنجا که بنده در کم و کیف نگارش فصل دوم نبوده و نیستم فصل دوم را نخواهم ساخت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید