عزم جزم متخصصان آب کشور برای حذف کامل آبرسانی تانکری

    کد خبر :70200

وزیر نیرو گفت: در صورت تزریق به موقع منابع مالی و ادامه مسیری که در چند سال اخیر شکل گرفته، می توان شاهد حذف کامل آبرسانی تانکری در روستاهای کشور باشیم.

«حمید چیت چیان» وزیر نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تلاش کردیم که موضوع مهم آبرسانی به روستاهای کشور و جایگزینی آبرسانی سیار با دسترسی به منابع پایدار آب شرب با کیفیت را در روستاهای کشور طراحی، پیاده سازی و اجرایی کنیم که در طول دولت یازدهم موفقیت های چشمگیری در این زمینه حاصل شد.

وی افزود:‌ با آبرسانی به بیش از 5 هزار روستا توانستیم جمعیتی بیش از 4 میلیون نفر را از نعمت دسترسی به منابع پایدار و باکیفیت آب شرب برخوردار کنیم و همچنین موضوع ضرورت تمرکزدهی به انجام فعالیت ها در این بخش را به نوعی جا بیندازیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه “آبرسانی به روستاها توسعه عدالت اجتماعی را به دنبال داشته است”، تصریح کرد: در صورت تزریق به موقع منابع مالی و ادامه مسیری که در چند سال اخیر شکل گرفته، می توان شاهد حذف کامل آبرسانی تانکری در روستاهای کشور باشیم که در این زمینه متخصصان آب کشور در بدنه گسترده شرکت های آب و فاضلاب عزمی جزم برای حذف کامل آبرسانی تانکری و بهره مندی روستاهای کشور از آب شرب پایدار و باکیفیت دارند.

وی ادامه داد: این کار شدنی است اما نیاز به حمایت مجلس و دولت دارد و امیدوارم همانطور که مجلس و دولت در طول 4 سال گذشته حمایت بی دریغی از طرح های آبرسانی روستایی داشتند و نتیجه این حمایت، دستاورد بزرگی برای کشور بوده، در 4 سال پیش رو نیز این حمایت خود را از مجموعه وزارت نیرو و صنعت آب کشور برای تکمیل این پروژه های مهم آبرسانی ادامه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید