عربستان:درهای لیگ ما به روی مسی باز است

  • ورزشی
  • جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ ۸:۱۳
    کد خبر :1039464
عربستان لیگ مسی

مدیر ورزشی لیگ عربستان می‌گوید که درهای لیگ حرفه‌ای عربستان به روی فوق‌ستاره‌ها باز است.

در تابستان 2023 حرف و حدیث‌های زیادی از پیوستن مسی به الهلال شنیده می‌شد و رقم‌های بسیار نجومی در حد یک تا یک و نیم میلیارد یورو هم از پیوستن او به این تیم عربستانی گفته می‌شد اما در نهایت فوق‌ستارۀ آرژانتینی تصمیم گرفت تا به ایالات متحده و میامی برود تا در اینتر میامی و لیگ MLS مشغول بازی شود. اما گویی مسئولان ورزشی فوتبال عربستان، هنوز هم رویای حضور او را در سر می‌پرورانند. مایکل امنالو، مدیر ورزشی لیگ عربستان در مصاحبه‌ای گفته که درهای لیگ حرفه‌ای عربستان به روی فوق‌ستاره‌ها همچنان باز است.

درهای لیگ عربستان به روی هر فوق ستاره‌ای که بخواهد در اینجا بازی کند باز است. اگر نشانه‌ای از علاقه آنها وجود داشته باشد یا هر یک از ستاره‌هایی که می‌شناسیم بگویند که بسیار خب، ما دوست داریم که به این لیگ بیاییم، ما برای آوردن آنها به سختی کار می‌کنیم.

مایکل امنالو دربارۀ اینکه باشگاه الهلال تا پیش از پیوستن مسی به اینتر میامی از او 18 بار خواست تا به این تیم بیاید هم گفت:

اطلاع دقیقی از صحبتی که می‌کنید ندارم اما اگر مسی در فصل آینده تصمیم بگیرد که به عربستان بیاید، از پیوستن او خوشحال خواهیم شد. اگر هم بخواهد همچنان در آمریکا بماند بازهم خوشحال می‌شویم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید