عبور سکه از مرز ۳۲ میلیون

    کد خبر :1047250

قیمت سکه امامی باوجود ثبات نرخ طلا در نیمه ابتدایی معاملات امروز، از مرز ۳۲ میلیون عبور کرد

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۲۱ دی با شروع خریدوفروش‌های بازار گرمی دو میلیون و ۶۰۸ هزار تومان به ثبت رسید. نرخ طلا با این اوصاف تفاوتی با معاملات عصر چهارشنبه نداشت، اما قیمت سکه امامی با جهش تقریبا ۳۵۰ هزار تومانی از مرز ۳۲ میلیون عبور کرد. نیم سکه ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵۰ هزار تومان گران شدند و به ترتیب ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان به فروش رسیدند. دلار خدماتی امروز حوالی محدوده ۴۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

قیمت ارز خدماتی

قیمت دلار خدماتی امروز پنجشنبه ۲۱ دی معادل ۴۲ هزار و ۹۲۵ تومان اعلام شد. دلار خدماتی دیروز با همین نرخ عرضه شد، اما نرخ فروش یورو خدماتی با رشد ۱۱۵ تومانی درمقایسه با چهارشنبه، از مرز ۴۷ هزار رد شد و به ۴۷ هزار و ۴۵ تومان ارتقا پیدا کرد.

قیمت انواع ارز خدماتی تا ساعت ۱۱:۱۵

سکه

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز پنجشنبه ۲۱ دی دو میلیون و ۶۰۸ هزار تومان است که نسبت به خریدوفروش‌های عصر چهارشنبه تفاوتی ندارد.
قیمت سکه امامی با این حال با جهش ۳۵۲ هزار تومانی به ۳۲ میلیون و ۱۲ هزار تومان رسید. نیم‌سکه ۲۰۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۵۰ هزار تومان گران و به ترتیب ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان فروخته شدند.
قیمت انواع طلا و سکه تا ساعت ۱۱:۱۵
قیمت سکه
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید