عباس ترابیان: هنوز نامه رسمی برای لغو تورنمنت قزاقستان به ما نرسیده است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰
    کد خبر :398044

عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی گفت که نامه‌ای رسمی مبنی بر لغو تورنمنت چهارجانبه فوتسال، به فدراسیون فوتبال نرسیده است.

عباس ترابیان درباره لغو اردوی چهارجانبه فوتسال قزاقستان و برنامه تیم ملی به جای این بازی‌ها اظهار داشت: هنوز نامه‌ای رسمی از قزاقستان مبنی بر لغو تورنمنت دریافت نکردیم و تا آن زمان، نمی‌توانیم به استناد صحبت‌های مطرح شده، بگوییم تورنمنت لغو شده است. فدراسیون فوتبال نامه‌ای به فدراسیون قزاقستان ارسال کرده و گفته است که در این تورنمنت شرکت می‌کند.

وی درباره اینکه کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال برای نخستین بار صحبت از لغو این تورنمنت کرده بود، گفت: او نقل قول کرده است، اما باید کاری اصولی انجام دهیم. قزاق‌ها باید به صورت رسمی اعلام کنند که تورنمنت مذکور لغو شده است و دلایل آن را نیز ذکر کنند. به همین دلیل فعلاً برنامه‌ای به جای تورنمنت قزاقستان در نظر نگرفته‌ایم.

رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی درباره برنامه‌های سایر رده‌های تیم ملی تصریح کرد: روسیه برای دیدار تدارکاتی در رده زیر 20 سال پیشنهاد داده است که اگر قطعی شود، در سال 98 برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم ،ترابیان درباره برگزاری جلسه با علی صانعی در راستای ادامه همکاری تیم‌های ملی فوتسال با این مربی خاطرنشان کرد: من هنوز با صانعی صحبت نکردم. منتظریم اعضای تیم المپیک به ایران بیایند و صانعی خودش را پیدا کند تا با هم صحبت کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید