عباسیان: عزم خیلی‌ها جزم شده تا نماینده‌های مشهد به لیگ دسته اول سقوط کنند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۱۰
    کد خبر :253774

هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: متأسفانه هیچ‌کس به فکر نماینده‌های مشهد در لیگ برتر نیست و عزم خیلی‌ها جزم شده است تا تیم‌های شهر ما سقوط کنند.

معین عباسیان در مورد وضعیت بحرانی پدیده و شکست این تیم برابر فولاد خوزستان گفت: ما قبل از این بازی فقط یک جلسه تمرین کرده بودیم که در آن کار تاکتیکی هم انجام ندادیم. اعتراض و تمرین نکردن بچه‌ها هم کاملاً درست بود، چون در این مدت فقط دروغ و وعده و وعید شنیدیم. روی بچه‌ها نباید به روی مسئولان باشگاه باز می‌شد، ولی متأسفانه شرایط فعلی تیم اصلاً خوب نیست.

وی در ادامه افزود: با اینکه تمرین نکرده بودیم اما بازی خوبی برابر فولاد انجام دادیم و روی یک پنالتی بازی را باختیم که معتقدم پنالتی این تیم اصلاً درست نبود. آنها از ابتدای بازی دنبال تمارض و گرفتن پنالتی بودند. با این باخت و با توجه به نتایج استقلال خوزستان و سپیدرود کار ما سخت شد و باید در چهار بازی پایانی همه چیز را تغییر بدهیم.

عباسیان در پاسخ به این پرسش که «آیا مسئولان استان به مشکلات پدیده رسیدگی نکرده‌اند؟»، گفت: خیر، متأسفانه از سوی مسئولان استان حمایت نشدیم و هیچ‌کس به فکر تیم ما نیست. عزم خیلی‌ها جزم شده تا نماینده‌های مشهد در لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کنند و نمی‌دانم قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد. بهتر است زیاد در مورد این چیزها صحبت نکنم.

به گزارش تسنیم ،هافبک تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به بازی تیمش برابر پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم و با بهترین تیم ایران روبه‌رو خواهیم شد. آنها می‌خواهند قهرمانی‌شان را قطعی کنند، ولی ما هم در زمین خودمان بازی می‌کنیم و شرایط جدول طوری است که حتماً باید این بازی را ببریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید