عامل قتل عام خانوادگی کرمانشاه خودکشی کرد

  • حوادث
  • دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۵۳
    کد خبر :1057784
عامل قتل خودکشی

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که چند روز پیش دست به قتل همسر، مادر همسر و برادر همسرش زده بود، دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد.

سرهنگ «علی کرمی» روز دوشنبه در این ارتباط توضیح داد: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۴ اسفند، به دنبال وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر کرمانشاه ، تیمی از ماموران پلیس به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد داماد خانواده در پی اختلافات خانوادگی، با حضور در منزل خانواده همسرش و استفاده از سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت آنها کرده است.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: در این حادثه، همسر، مادر همسر و برادر همسر فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: با قتل اعضای این خانواده، تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی برای شناسایی محل اختفای متهم فراری آغاز و کاراگاهان توانستند با کارهای اطلاعاتی محل اختفای این شخص را پیدا و محل را مورد محاصره قرار دادند.

وی تصریح کرد: پس از اطلاع قاتل فراری از محاصره محل اختفای خود، با اسلحه ای که در اختیار داشت اقدام به خودکشی کرده و جانش را از دست داد.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ کرمی در پایان از انتقال جسد این فرد به پزشکی قانونی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید