عامل صف‌های طولانی پمپ بنزین مشخص شد

    کد خبر :970140

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور، افزود: سامانه هوشمند سوخت به طور ویژه در بخش تجهیزات نصب شده در جایگاه‌های سوخت، شرایط خوبی ندارد و با خرابی‌های زیادی در جایگاه‌ها مواجه هستیم که منجر به افزایش صف‌های انتظار مردم در جایگاه‌ها برای سوختگیری شده است.

وی گفت: در این زمینه خبرهای مختلفی در کل کشور منتشر می‌شود و تهران نسبت به شهرهای دیگر، وضعیت بهتری دارد. در برخی شهرها، شاید ماه‌ها برای پشتیبانی و تعویض و تعمیرات زمان می‌برد و مردم آن مناطق، از این وضعیت ناراضی هستند.

 نواز ادامه داد: در چند سال اخیر، متاسفانه عمل مثبتی در این حوزه انجام نشده و صرفا خبرهایی داشتیم که نقش مسکن را ایفا می‌کرد، ولی به صورت عملیاتی، اقدام خاصی انجام نشده است

وی اظهار کرد: مجموعه صنفی جایگاه داران سوخت، راهکارهای مشخصی را پیشنهاد داده و برای بهبود این وضعیت، اعلام آمادگی کرده ایم، اما دقیقا مشخص نیست که ادامه این وضع، به نفع چه کسانی است؟ جایگاه‌های سوخت و مردم، از این روند آسیب می‌بینند و درخواست ما این است که دستگاه‌های نظارتی، به ترک فعال‌ها و قصورها از چندسال اخیر تاکنون، رسیدگی کنند.

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور، درباره راهکارهای ارائه شده توسط این صنف برای رفع مشکل خرابی کارتخوان‌های سامانه هوشمند سوخت نیز، توضیح داد: معمولا بخش خصوصی نسبت به بخش دولتی، در حوزه‌های تامین مالی و فناوری، توانایی بیشتری دارد. صنف ما برآوردهایی انجام داده و با سرمایه‌گذاران وارد مذاکره شده است، اما متاسفانه همیشه با درهای بسته رو به رو می‌شویم.

بر اساس اعلام صنف جایگاه داران سوخت کشور، به طور میانگین ۴۰ درصد از نازل‌های موجود در جایگاه‌های سوخت در ایام مختلف سال، در اثر خرابی کارتخوان‌های سامانه هوشمند سوخت، غیرفعال هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید