هاشمی در بازدید سرزده از باغ پرندگان عنوان کرد

ظرفیت بالای باغ پرندگان تهران در جذب گردشگر

    کد خبر :406510

رییس شورای اسلامی شهر تهران در بازدیدی سرزده از فازهای مختلف باغ پرندگان در منطقه ۴ تهران دیدن کرد.

محسن هاشمی در این بازدید با اشاره به ظرفیت بالای باغ پرندگان در جذب گردشگر گفت: مجموعه باغ پرندگان از امکانات مناسبی برای استفاده شهروندان و علاقه مندان به محیط زیست برخوردار است که باید به بهترین شکل معرفی شود.
وی در این بازدید از بخش های مختلف باغ پرندگان از جمله زیستگاه پرندگان شکاری در فاز نخست و نیز آخرین مراحل احداث فاز دوم باغ پرندگان دیدن کرد.

در بازدید سر زده محسن هاشمی -رییس شورای اسلامی شهر تهران- از فاز دوم باغ پرندگان در منطقه چهار تهران، سید علیرضا حسینی -شهردار منطقه ۴ گزارشی از آخرین مراحل ساخت و تکمیل فاز دوم باغ پرندگان ارائه و اظهار کرد: رویکرد شهرداری برای نگهداری باغ پرندگان عدم هزینه کرد و کسب درآمد است تا بتوان خدمات مطلوب‌تری را به شهروندان ارائه داد.

وی ادامه داد: در فاز دوم باغ پرندگان ۷.۵ هکتار از باغ زیر سازه فلزی قرار دارد که این سازه شامل ۱۲ ستون و ۳۵ تا ۵۰ متر ارتفاع در نقاط مختلف است. این سازه با ۶۸ هزا متر طول کابل، مجهز به صاعقه گیر است.

شهردار منطقه چهار تهران به وجود ۱۶ برکه در قسمت میانی فاز دوم این باغ اشاره کرد و گفت: این برکه بستر نگهداری ۱۱۲ گونه پرنده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران، حسینی به امکانات رفاهی فاز دوم باغ پرندگان هم اشاره و تصریح کرد: ۵۲ چشمه سرویس بهداشتی، رستوران، کافی شاپ و منظرگاه شرقی و غربی از جمله امکانات رفاهی این مجموعه در فاز دوم است. در فاز دوم این باغ ۱۶۷ گونه گیاهی کاشته شده و ۱۲۰ نوع پرنده در ۳۰۰۰ قطعه آورده می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید