طولانی‌ترین مسابقه بین تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری ورامین/ کاشانی‌ها در حسرت برد!

  • ورزشی
  • شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۰
    کد خبر :169204

دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری ورامین با 165 دقیقه، از نظر زمانی عنوان طولانی ترین دیدار دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال را به خود اختصاص داد.
به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه 15 آذرماه با قهرمانی نیم فصل بانک سرمایه به پایان رسید. در مجموع 66 دیدار این مرحله از رقابت‌ها، 82 هزار و 290 تماشاگر به سالن‌های این بازی‌ها رفتند که میانگین یک هزار و 246 نفر برای هر مسابقه رقم خورده است.

دو مسابقه سالن المپیک گنبد که تیم هاوش برابر پیکان (10 آبان) و بانک سرمایه (24 آبان) حاضر شد با 5 هزار تماشاگر در هر دیدار بیشترین علاقمند را به سالن‌های مسابقه کشاند. همچنین دیدار تیم‌های شمس و سارویه در هشتم آذرماه با 40 تماشاگر کمترین داده آماری در این زمینه محسوب می‌شود.

از نظر کسب نتایج، 26 دیدار دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان برابر با 39.5 درصد بازی ها سه بر صفر به پایان رسیده است، در 26 مسابقه (39.5درصد) نتیجه سه بر یک برنده دیدار را مشخص کرده است و در 14 مسابقه برابر با 21 درصد بازی ها تیم ها پنج ست با یکدیگر مبارزه کردند.

بر اساس این داده‌های آماری، میانگین ست هر دیدار دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان 3.8 است.

در 66 دیدار دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان در سال جاری، تیم های شرکت کننده 11 هزار و 84 رالی پشت سر گذاشتند که میانگین 168 پوئن برای هر مسابقه و 44 پوئن برای هر ست می شود. دیدار دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ورامین در هفته پایانی دور رفت در تبریز با 220 پوئن رد و بدل شده، بیشترین رالی را داشته است. دو ست این مسابقه با نتیجه 32 بر 30 به پایان رسیده است.

همچنین از نظر زمانی، دیدار دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ورامین در 15 آذرماه با 165 دقیقه عنوان طولانی ترین دیدار دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال را به خود اختصاص داد که تبریزی ها سه بر دو به پیروزی رسیدند. مسابقه تیم‌های رعد پدافند کاشان و پیکان تهران با 74 دقیقه کوتاه‌ترین رقابت بود که شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان سه بر صفر پیروز شدند.

تیم بانک سرمایه با 11 برد متوالی و 33 امتیاز با اقتدارترین تیم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان بود که عنوان قهرمانی نیم فصل را نیز یک هفته قبل از پایان دور رفت به دست آورد. تیم شهرداری تبریز با 10 برد و 25 امتیاز عملکرد بسیار خوبی در دور رفت داشت و در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

تیم پیکان تهران که در سه مسابقه نخست دور رفت مغلوب حریفان خود شد، در ادامه موفق به کسب ۸ برد متوالی شد و با 23 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

تیم رعد پدافند کاشان نیز تنها تیم بدون برد دور رفت این رقابت هاست که بدون امتیاز در انتهای جدول 12 تیمی لیگ برتر قرار دارد.

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان از روز چهارشنبه 29 آذرماه آغاز می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید