طوفان مدارس منطقه سیستان را به تعطیلی کشاند

    کد خبر :1030149
طوفان مدارس سیستان

براثر وزش باد شدید همراه با گرد و خاک امروز سه‌شنبه تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز تعطیل شد.

پیرو اخطاریه نارنجی هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان و بر اساس تصمیم مدیریت بحران استانداری، مدارس ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به دلیل احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک ناشی از آن امروز سه شنبه ۹ آبان در ۲ نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سیستان و بلوچستان نیز از صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی خبر داد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تداوم خواهد داشت.

علی ملاشاهی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی از بعدازظهر امروز سه شنبه تا شامگاه چهارشنبه ۱۰ آبان به شکل رگبار و رعدوبرق، تندبادهای شدید لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق جنوبی این استان به ویژه در شهرستان‌های فنوج، لاشار، قصرقند و نیکشهر پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی به شهروندان توصیه کرد که از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی، رفتن به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید