طوفان در ایلینوی آمریکا ده‌ها زخمی بر جای گذاشت

    کد خبر :991618
طوفان در ایلینوی آمریکا ده‌ها زخمی بر جای گذاشت

بر اثر طوفان شدید گرد و خاک در ایلینوی آمریکا، ۹۰ دستگاه خودروی سواری با یکدیگر برخورد کرده و ده‌‌ها نفر کشته و زخمی شدند.

اداره پلیس ایلینوی در بیانیه‌ای اعلام کرد بر اثر طوفان گرد و خاک شدید در ایلینوی آمریکا، بیش از 90 دستگاه خودروی سواری با یکدیگر برخورد کرده و ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.

براساس اعلام پلیس، وزش باد شدید به همراه گرد و خاک زیاد باعث شد که میدان دید رانندگان به صفر رسیده و منجر به وقوع تصادف زنجیره‌ای شود.

پلیس اعلام کرد حدود 30 وسیله نقلیه باربری از جمله دو دستگاه تریلر باری در پی این تصادف آتش گرفتند و 40 تا 60 نفر از سرنشینان خودروها در این حادثه بودند. از این تعداد بیش از 30 نفر با محدوده سنی 2 تا 80 ساله زخمی شده و برای درمان راهی بیمارستان شدند و 6 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

در پی این حادثه فرماندار ایلینوی اعلام کرد که در حال ارزیابی شرایط در منطقه و تماس مداوم با مقامات اداره پلیس شهر، بخش حمل و نقل و آژانس مدیریت اضطراری است تا از ایمنی سرنشینان خودروها در این شرایط خطرناک اطمینان حاصل کند.

به گزارش تسنیم، در همین حال وقوع طوفان‌های سهمگین در آمریکا و هشدار در مورد جاری شدن سیل، سبب اعلام وضعیت اضطراری در برخی ایالت‌های این کشور شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید