طرح موتوریار در تعطیلات نوروز اجرا خواهد شد

    کد خبر :794964

رئیس پلیس راهور تهران گفت: طرح موتوریار در تعطیلات نوروز اجرا خواهد شد و هیچ مشکلی هم بابت این قضیه نداریم.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز، شرایط ترافیکی وضعیت متفاوتی برقرار است یکی از خواسته‌های ما انضباط شهری است، به همین دلیل طرح موتوریار در تعطیلات نوروز اجرا خواهد شد و هیچ مشکلی هم بابت این قضیه نداریم.

وی ادامه داد: حدود ۲۵ هزار دستگاه موتورسیکلت تا به امروز در طرح موتوریار شرکت کردند و این طرح به مشکلات ترافیکی ما هم کمک بزرگی کرد، مجازات خوبی بود که تخلفات تکرار نشود.

سردار حمیدی یادآور شد: مسافرت در ایام نوروز نیاز به برنامه‌ریزی دارد و با توجه به شرایط کرونا نباید عجولانه تصمیم گرفت؛ زیرا در وضعیت کاملا ویژه‌ای قرار داریم و هموطنان عزیز باید رنگ بندی شهرها را در نظر بگیرند البته طرح منع تردد شبانه در تمامی استان‌های کشور اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران تصریح کرد: مسافران لازم است که حتما تجهیزات زمستانه را همراه خود داشته باشند در شهر تهران هم ممکن است برخی رانندگان توجیه نباشند؛ توصیه ما به این افراد این است که مقررات رانندگی را جدی بگیرند و هوشیارانه عمل کنند.

وی گفت: افرادی که طرح منع تردد شبانه را رعایت نکنند قطعا اعمال جریمه خواهند شد البته برخی ها مجوز تردد دارند که برای آنها بلامانع است اما نکته مهم این است که دوربین های ما برای جریمه آماده هستند، اجرا و لغو این محدودیت‌ها به ستادملی مقابله با کرونا بستگی دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید