طرح سراسری واکسیناسیون کرونا در مترو تهران

    کد خبر :808464
طرح سراسری واکسیناسیون کرونا در مترو تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران از اعلام آمادگی مترو تهران برای اجرای طرح سراسری واکسیناسیون کرونا خبر داد.

سید مجتبی تقوی‌نژاد، درباره طرح سراسری واکسیناسیون کرونا در مترو اظهارداشت: فرماندهی ستاد عملیات مبارزه با کرونا طی نامه‌ای به وزارت بهداشت خواستار استفاده از ظرفیت سایر بخش‌ها نظیر آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و شهرداری برای اجرای طرح واکسیناسیون کرونا شده است. به همین منظور و طی دستور شهردار تهران، متروی تهران با ارسال نامه‌ای به ستاد ملی مبارزه با کرونا آمادگی خود را اعلام کرد تا ظرفیت موجود در ایستگاه‌های مترو را در اختیار طرح سراسری واکسیناسیون کرونا قرار دهد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و دسترسی سریع و مناسب به نزدیک‌ترین ایستگاه متروی محل سکونت شهروندان گفت: در حال حاضر ایستگاه‌های شوش، علی آباد، جوانمرد، شهرری، شاهد، حرم مطهر امام خمینی (ره)، کهریزک، میدان حضرت، ولی عصر (عج)، شهید حقانی، ورزشگاه آزادی، چیتگر، ایران خودرو، وردآورد، گرم دره، اتمسفر، کرج، محمدشهر و گلشهر آماده اجرای این طرح هستند و در صورت لزوم شرکت بهره برداری متروی تهران نسبت به افزایش تعداد ایستگا‌ه‌ها آمادگی دارد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران خاطر نشان کرد: این شرکت در طول دوره مبارزه با بیماری کرونا و به منظور کاهش زنجیره بیماری و آگاهی بخشی به مسافران مترو علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، استقرار غرفه‌های فروش ماسک، ضد عفونی روزانه قطار‌ها و هم‌چنین طرح تست سریع و رایگان کرونا را در ایستگاه‌های منتخب اجرا کرد که با استقبال مسافران شهر زیرزمینی روبرو شد.

منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید