طرح اولیه از موبایلی که نمایشگر دور آن می پیچد

    کد خبر :676449

شرکت ال جی موبایلی طراحی کرده که نمایشگر آن دور دستگاه پیچیده می شود. این دستگاه ۲ دوربین جلویی و جک هدفون دارد.

بسیاری از تولید کنندگان موبایل های هوشمند سال گذشته دستگاه هایی تاشو را به بازار عرضه کردند.

 

اما ال جی تاکنون هیچ بیانیه خاصی در خصوص تولید موبایل مشابهی منتشر نکرده است. در عوض به نظر می رسد این شرکت به جای یک موبایل تاشو از دستگاه LG G۸X ThinQ Dual Screen رونمایی کرد که یک نمایشگر ثانویه به دستگاه متصل می شود. هرچند این شرکت اعلام کرده موبایل تاشو می سازد و حق امتیاز اختراع چند موبایل با طرحی مشابه را ثبت کرده اما تاکنون هیچ دستگاه تاشویی نساخته است.

 

اکنون ال جی حق امتیاز اختراع موبایل با طرحی جدید را ثبت کرده که نمایشگر آن دور دستگاه می پیچد. به نظر می رسد این موبایل مشابه Mi MIX Alpha باشد اما نمایشگر آن انعطاف پذیرتر و نسبت آن به بدنه نیز بیشتر است.

در این حق امتیاز چند تصویر وجود دارد که نشان می دهد به غیر از لبه بزرگ قاب دستگاه در قسمت بالای آن، لبه بخش های دیگر بسیار باریک است.

در لبه بالایی دستگاه دو دوربین با فلاش ال ای دی وجود دارد. هرچند در سمت راست دستگاه هیچ لبه ای وجود ندارد، نمایشگر از این سمت ادامه می یابد و به سمت پنل پشتی دستگاه می پیچد.

جالب آنکه هیچ دوربین پشتی وجود ندارد و نمایشگر روی پنل پشتی نیز ادامه می یابد. بنابراین به نظر می رسد دوربین های جلویی عملکرد دوربین های پشتی را نیز دارند.

هنوز مشخص نیست نمایشگر چگونه در مکان خود حفظ می شود اما احتمالا برای این منظور از مکانیسمی مغناطیسی استفاده می شود. همچنین می توان با فشار یک دکمه نمایشگر انعطاف پذیر را از قاب جدا کرد.

هنگامیکه موبایل بسته است، دو نمایشگر (یکی جلو و دیگری پشت دستگاه) وجود دارند. هنگامیکه دستگاه باز می شود، موبایل به یک تبلت با نمایشگر بزرگتر تبدیل می شود. بلندگو و میکروفون بالای دستگاه و همچنین پایین آن مشخص هستند. یک پورت میکرویو اس بی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری در بخش پایینی دستگاه وجود دارد.

قرار است ماه آینده کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در بارسلونا آغاز شود و سامسونگ و هواوی نیز نسل دوم موبایل های تاشو خود را نمایی می کنند. اکنون باید منتظر ماند و دید ال جی در این رویداد از موبایل جدید خود رونمایی می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید