طراحی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 اس این شکلی است

    کد خبر :879265

شیائومی این روزها مشغول انجام تبلیغات مختلف برای گوشی ردمی نوت 11 اس خود است و انتظار می‌رود این گوشی هوشمند ظرف روزهای آینده به همگان معرفی شود. اما امروز نخستین تصویر رندر شده از این گوشی در دسترس قرار گرفت که مشخصات ظاهری آن را به صورت کامل لو می‌دهد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_این تصویر با انتشار گزارشی جدید از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این گوشی قدرتمند در دسترس قرار گرفته است. ساعاتی پیش نخستین تصویر رندر شده از گوشی ردمی نوت 11 اس در دسترس قرار گرفت. این تصویر نشان می‌دهد که این گوشی قدرتمند از یک نمایشگر تمام صفحه و با حاشیه‌هایی باریک بهره می‌برد. تنها در زیر نمایشگر و در لبه پایینی آن می‌توان این حاشیه را کمی ضخیم‌تر مشاهده کرد. دسترسی به دوربین سلفی نیز در این گوشی با استفاده از بریدگی موسوم به Punch-Hole ممکن شده است.

 

 

 

تصویر منتشر شده از این گوشی همچنین حضور دوربین اصلی چهارگانه را در آن تایید می‌کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود سنسور شناسایی اثر انگشت نیز به صورت یکپارچه با لبه کناری این گوشی طراحی شده باشد. به طور کلی باید گفت طراحی گوشی ردمی نوت 11 اس شباهت زیادی به گوشی نوت 10 اس دارد و تنها تفاوت قابل احساس را می‌توان در بخش دوربین اصلی مشاهده کرد. به نظر می‌رسد شیائومی قصد داشته است در طراحی این گوشی ظاهر بسیاری از بخش‌ها را دست نخورده و بدون تغییر باقی نگه دارد.

براساس گزارش‌های جدید، گوشی ردمی نوت 11S قرار است با کدهای Miel و K7S به مرحله تولید و عرضه برسد. شیائومی همچنین برای این گوشی دو شماره مدل مختلف در نظر گرفته است که نشان می‌دهد باید منتظر تولید آن در دو نسخه مختلف برای عرضه به صورت جهانی و کشور هند باشیم. به این ترتیب انتظار می‌رود پس از عرضه محدود این گوشی در کشور هند شاهد عرضه آن به صورت گسترده و جهانی خواهیم بود.

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که گوشی ردمی نوت 11S قرار است از سنسور 108 مگاپیکسلی Samsung HM2 به عنوان حسگر اصلی خود استفاده کند. برای دوربین اصلی این گوشی سنسور 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 با لنز با زاویه دید فوق عریض و همچنین دو سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر نیز در نظر گرفته شده است. یکی از این سنسورها می‌تواند برای ثبت تصاویر ماکرو و دیگری نیز برای اندازه‌گیری عمق اجسام مورد استفاده قرار بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید